بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
بازاريابي يا PPC

بازاريابي يا PPC

 معرفي گوگل ادوردز در تبليغات كليكي

 
گوگل ادوردز، پلتفرم تبليغات كليكي (PPC) گوگل است كه كسب و كارها را براي ساخت كمپين تبليغاتي استفاده مي شود. ادوردز در تبليغات كليكي به كاربران سرويس پرداخت به ازاي هر كليك را در موتور جستجوگر گوگل ارائه مي دهد.

بازاريابي كليكي در گوگل ادوردز ارزشمند است چون موتورجستجوگر گوگل بعنوان يكي از محبوبترين موتورهاي جستجوگر ترافيك بسياري را از طريق كليك بروي تبليغات به وب سايت جاري خواهد كرد. اما چگونه كلمات و عبارات كليدي خود را انتخاب كنيم؟ فاكتورهايي براي انتخاب كلمات كليدي در تبليغات كليدي وجود دارد كه :

  • مرتبط بودن : ساخت ليست مرتبط از كلمات كليدي، ساخت گروه كلمات كليدي ونوشتن توضيح مناسب براي آن
  • امتياز به كيفيت : گوگل به كيفيت و مرتبط بودن كلمات كليدي در كمپين بازاريابي پرداخت به ازاي كليك، امتياز مي دهد.

بازاريابي پرداخت به ازاي كليك يا ppc

بازاريابي پرداخت به ازاي كليكي يا تبليغات كليكي، مدلي از بازاريابي اينترنتي است كه تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي كه بر روي تبليغ آنها در موتورهاي جستجوگر انجام مي شود هزينه اي را پرداخت مي كنند. معمولاً تبليغات كليكي در موتورهاي جستجوگر مانند گوگل، بينگ و ياهو انجام مي شود و به ازاي نمايش تبليغات در صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر هزينه اي در ازاي هر كليك به اين شركت ها پرداخت مي شود. روش تبليغات كليكي روشي بسيار تاثيرگذارو هدفمند در جذب مشتريان وافزايش ترافيك هدفمند به وب سايت است.

زماني كه كاربر كلمه كليدي يا عبارت كليدي مورد نظر خود را در موتور جستجوگر جستجو مي كند تبليغات شما در بالا، اطراف و يا پايين صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر به نمايش در مي آيد.
براي موفقيت در تبليغات كليكي بايد آناليز كلمات كليدي و عبارات كليدي انجام شود و كلمات كليدي بر اساس آنچه كاربران بيشتر جستجو مي كنند انتخاب شود. در اين صورت درصد جذب ترافيك بازديدكننده و تبديل آن به مشتري افزايش خواهد يافت.
بهترين نوع تبليغات كليكي، ساخت ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار و بكارگيري آن براي جذب ترافيك هدفمند است. اين نوع تبليغ كليكي با كاهش حضور كاربران غيرمرتبط، باعث مي شود هزينه هاي پرداختي كاهش پيدا كند.

آناليز تبليغات كليكي

آناليزكلمات كليدي براي تبليغات كليكي فوق العاده زمان گير است، اما درعين حال براي موفقيت كمپين تبليغات كليكي بسيار مهم است. به ازاي هر كليك قرار است مبلغي پرداخت شود، پس بايد كلماتي كه انتخاب مي شود فوق العاده كاربردي در بين كاربران و مرتبط با كسب و كارمان باشد، در غير اينصورت كاربراني كه بر روي تبليغات ما كليك مي كنند كاربراني هستند كه به دنبال اهداف ديگري هستند.
به منظور ساخت گروه كلمات كليدي موفق اين چند مورد را بخاطر داشته باشيد:

  • مرتبط بودن : شما هرگز به ازاي بازديدكننده اي كه از كسب و كار شما چيزي نمي خواهد و به شما ارتباطي ندارد نبايد پولي پرداخت كنيد!هدف  كليك هاي هدفمند است كه افزايش رتبه تبليغات كليكي را درپي داشته باشد و سودآوري بهمراه داشته باشد.
  • كلمات جامع باشد : ليستي از كلمات جامع بسازيد تا مورد استفاده عموم مرتبط با كسب و كارتان باشد.
  • ليست گسترده كلمات : ليست گسترده اي از كلمات كليدي بسازيد تا بتوانيد سيل گسترده تري از كليك هاي هدفمند داشته باشيد.

 

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]