بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
مهم ترين مزيت هاي تماس هاي صوتي انبوه در معرفي خدمات

مهم ترين مزيت هاي تماس هاي صوتي انبوه در معرفي خدمات

تماس هاي صوتي انبوه در واقع يك تكنولوژي ساده است كه يك پيام صوتي از قبل ضبط شده را به صدها يا هزاران شماره ثابت يا همراه در يك بازه زماني  كوتاه ارسال مي كند.

تماس هاي صوتي انبوه ، تماس هاي صوتي اتوماتيكي هستند كه شامل يك ليست مديريت شده از شماره هايي مي باشد كه به صورت چند تايي با آنها تماس حاصل شده و يك پيام صوتي معين زا براي تمامي شماره هاي موجود در ليست پخش مي كند. اين نوع از ارسال پيام هاي صوتي به صورت انبوه اين مزيت را دارد كه بتوانيد پيام هاي خود را به صورت كاملا شخصي و مفيد به كاربران خود منتقل سازيد.

پيام هاي صوتي انبوه اين اجازه را به شما خواهد داد كه بتوانيد پيام هاي تبليغاتي از پيش ضبط شده را به زبان هايي كه مايل هستيد ارسال نماييد. پيام هاي صوتي انبوه يك ابزار قدرتمند براي سياست گذاري و برند سازي كالاها ، محصولات و خدمات مي باشد. مهم ترين مزيت پيام هاي صوتي اين است كه شماا مي توانيد پيام هاي خود را به تعداد زيادي از مخاطبان خود به صورت كاملا امن و در يك حالت خصوصي و در يك بازه زماني كوتاه ارسال كنيد. اين كار براي عمليات هايي كه نياز است تا در يك مدت كوتاه انجام شوند بسيار مفيد است زيرا شما مي  توانيد حداكثر در دو روز باز خورد پيام هاي ارسال شده براي مشتريان خود را مشاهده نماييد.

همچنين شما مي توانيد از اين سيستم همانند سيستم هاي ارسال پيامك متني استفاده كنيد. براي اين كار كافيست تا در سايت ثبت نام كرده و ايجاد حساب كاربري كنيد. سپس يك پنل پيامك صوتي براي مديريت پيام هايي كه مي خواهيد ارسال كنيد در اختيار شما قرار خواهد گرفت و از طريق آن مي توانيد يك ليستي از پيام هايي را كه مي خواهيد به ديگران ارسال شود معين كنيد. سپس حساب كاربري خود را شارژ كرده و به راحتي و با زدن يك دكمه مي توانيد اين پيام ها را ارسال كنيد.

سفارشي سازي نحوه ارسال پيام هاي صوتي

قابليت مهم ديگري كه در پنل پيامك صوتي وجود دارد اين است كه شما مي توانيد در صورتي كه ليستي از شماره ها در اختيار نداريد و يا يك گروه خاصي را مد نظر نداريد كه بخواهيد به آنها پيام هاي خود را ارسال كنيد كافيست تا از پايگاه داده قوي سايت ما استفاده كنيد. در اين پايگاه داده ها تعداد بيشماري ازز شماره هاي اپراتورهاي مختلف كشور وجود دارد و شما مي توانيد براي هر كدام كه مايل باشيد و به هر تعداد كه بخواهيد پيامك هاي خود را ارسال كنيد.

همچنين امكان ارسال پيام هاي صوتي به تفكيك منطقه جغرافيايي وجود دارد. بدين معنا كه شما مي توانيد پيام هاي صوتي خود را به يك شهر خاص و براي مشتركين يك اپراتور خاص و حتي در يك منطقه جغرافيايي خاص از آن شهر ارسال كنيد. در كنار اين مسئله شخصي سازي زبان ارسال پيامك را نيز اضافه كنيد.

همانطور كه گفته شد شما مي توانيد پيام هاي صوتي از پيش ضبط شده را براي مشتريان خود ارسال كنيد به اين معنا كه مي توانيد خودتان اقدام ضبط اين پيام ها كرده و آن را به پنل خود مديريت كنيد. و اگر كه شما با تكنيك هاي اين كار آشنايي لازم نداريد نيز باز هم جاي نگراني نيست و شما مي توانيد اين كار را به استوديوي ضبط پيام حرفه اي ما بسپاريد. ما در اين جا مي توانيم پيام هاي صوتي تبليغاتي شما را با بهترين كيفيت و بيشترين اثر گذاري آماده كرده و شما اين پيام هاي صوتي حرفه اي را براي كساني كه مي خواهيد ارسال كنيد.

اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه در مورد پيام شما مي بايست دقت زيادي داشته باشيد زيرا لحن ، نوع و جنس صدا و داشتن يا نداشتن موسيقي پس زمينه همگي عواملي هستند كه در ميزان گيرايي و جذب مشتري بيشتر براي تجارت شما توسط پيام هاي صوتي بسيار تاثيرگذار است. مسلما يك پيامم  صوتي كه با تكنيك هاي خاص در استوديو ضبط مي گردد تاثير بيشتري بر روي افراد دارد تا اينكه شما بخواهيد خودتان اقدام به ضبط صدا كنيد.

همچنين شما اين پنل به شما اجازه خواهد داد كه معين كنيد پيام صوتي خود را مي خواهيد به كدام زبان و كدام لهجه ضبط كنيد و به كدام بخش از كشور آن را ارسال نماييد. بنابراين شما با اين روش مي توانيد تعداد زيادي از مخاطبان را در يك بازه زماني كوتاه با طيف بيشتري از تنوع در اختيار داشته باشيد.

راه كار پيام رساني از طريق تلفن ، يك تماس هوشمند اتوماتيك است براي به دست آوردن هزاران نفر و ارسال پيام هاي صوتي خصوصي به بسياري از انها و همچنين پاسخ به آنها در همان بازه زماني كوتاه . اين سيستم پيام هاي ضبظ شده از سمت شما را كه براي ما ارسال كرده ايد به همان ليستي از شماره ها كه معين كرده ايد ارسال مي كند. از آنجايي كه اين كار به صورت كاملا خودكار انجام مي شود هيچ دخالت انساني در آن وجود ندارد بنابراين ميزان اشتباه در اين حالت به صفر خواهد رسيد. همچنين وقتي كه يك انسان اقدام به تماس كند تا چند پيام اول انرژي لازم براي پيام را دارد ولي پس از مدتي با كم شدن انرژي ممكن است پيامي كه به مشتري داده مي شود كارايي لازم را نداشته باشد و نتواند آنگونه كه بايد مشتري را ترغيب به استفاده از خدمات شما كند.

كاربردهاي استفاده از تماس صوتي

كاربردهاي استفاده از تماس صوتي

  • گزارش تعداد تماس هاي پاسخ داده شده توسط مشتريان
  • ارسال هشدار در مواقع ضروري
  • ارتقاء كمپين هاي سياسي
  • يادآوري براي مراسم هاي خاص
  • بازاريابي براي محصولات و خدمات
  • اطلاع رساني هاي عمومي
  • امكان معين كردن پاسخ هاي مثبت يا منفي از سوي كاربران
  • امكان جمع آوري كمك هاي مالي در اقدامات بشر دوستانه
  • پشتيباني از سيستم در موارد خاص
  • امكان ضبط و پخش همگاني تماس هاي صوتي با توجه به سليقه شما و حتي توسط خود شما
  • برنامه ريزي براي ارسال پيام هاي صوتي در بازه هاي زماني متفاوت
  • يادآوري براي مراقبت هاي پزشكي
  • معرفي خدمات براي آژانس هاي بيمه
  • معرفي خدمات و تورها و برناه هاي سازمان هاي گردشگري
  • خدمات رساني وقايع براي دانشگاه ها و مراكز آموزشي 

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]