بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
كاربردهاي شاخص استفاده از سيستم پيامك صوتي انبوه

كاربردهاي شاخص استفاده از سيستم پيامك صوتي انبوه

ما در شركت ليوپيامك به شما كمك خواهيم كرد كه بتوانيد به مخاطبان هدف خود از طريق يك راه كامل آسان و سريع و همچنين با يك هزينه كامل مناسب دست يابي پيدا كنيد. ما قادر هستيم به شما كمك نماييم كه بتوانيد به تمامي شماره هاي همراه و ثابت در كشور پيام هاي صوتي خود را ارسال نماييد.

پيام صوتي انبوه يك تكنولوژي كاملا ساده است كه به شما اجازه مي دهد يك پيام تبليغاتي را ضبط كرده و اين پيام را به صدها و هزاران نفر با شماره هاي ثابت يا همراه در يك بازه زماني كوتاه ارسال نماييد. اين نوع از پيام هاي صوتي انبوه يا گروهي در مواردي مانند هشدار براي تجمع ها ، اعلام ها و براي تجارت و اهداف پيشبردي كاربرد دارد.

اين نوع از پيام هاي صوتي انبوه در موارد ديگر نيز كاربرد دارد. از جمله اين موارد مي توان به كمپين هاي سياسي ، تحقيق در مورد مشتريان ، بازاريابي موبايل  ، هشدار در مورد ملاقات ها ، تماس هاي بيداري ، تماس هاي اورژانسي ، يادآوري هاي پزشكي و بسياري موارد ديگر اشاره كرد.

تماس صوتي انبوه چيست؟

همانطور كه گفته شد تماس هاي صوتي انبوه تعدادي از پيام هاي صوتي از قبل ضبط شده مي باشد كه شما مي توانيد آنها را به تعداد زيادي از شماره هاي همراه يا ثابت در كشور ارسال نماييد. اين نوع از تماس ها به صورت كامل اتوماتيك انجام مي شوند يعني هيچ گونه دخالت انساني در آنها وجود ندارد. نحوه كار به اين صورت است كه يك ليست از شماره هاي تعيين شده به يك نرم افزار كامپيوتري داده مي شود و به ترتيب به اين شماره ها تماس حاصل مي شود و براي هر كدام از اين تماس ها پيام صوتي از قبل ضبط شده اي پخش مي گردد.

تماس صوتي انبوه

پيام هاي صوتي انبوه اين امكان را به شما خواهد داد تا بتوانيد پيام هاي تبليغاتي از قبل ضبط شده خود را به هر زباني كه مايل باشيد به تمامي شماره هاي موجود همراه و ثابت در كشور ارسال نماييد. تماس هاي صوتي انبوه يك ابزار قدرتمند در معرفي بهتر محصولات و خدمات و اطلاع رساني به صورت جمعي وو گروهي مي باشد. اما شايد بتوان گفت كه مهم ترين مزيت اين نوع از پيام ها اين است كه مي توانيد در يك بازه زماني كوتاه به تعداد نامحدودي شماره و درر يك بازه زماني كوتاه ، پيام هاي خود را ارسال نماييد.

پنل پيام هاي صوتي اين امكان را به شما خواهد داد تا بتوانيد پيام هاي خود را به لهجه هاي و گويش هاي مختلف براي سفارشي سازي و ارسال به نقاط مختلف كشور ضبط كرده و آنها را ارسال نماييد. شايد در آن مناطق كساني باشند كه زياد با لهجه فارسي اشنايي نداشته باشند و شما مي توانيد بنا به نيازز و منطقه اي كه مي خواهيد در آن تبليغات داشته باشيد ، پيام هاي خود را ايجاد كنيد.

سيستم پيام رسان صوتي آخرين پيام رساني است كه شما براي انجام تماس هاي خود مي توانيد از آن استفاده كنيد. شما مي توانيد ليستي از شماره هايي كه مي خواهيد با آنها تماس گرفته شود را براي ما ارسال كرده و ما نيز اين پيام را براي اين شماره ها پخش خواهيم كرد. مخاطب شما مي تواند به پيام شما گوش دهد و در صورتي كه مايل باشد و شما بخواهيد مي تواند به پيام هاي شما پاسخ نيز بدهد.

پنل ارسال پيام هاي صوتي ليو داراي امكانات گسترده اي مي باشد. اين پنل يك ابزار ايده آل براي اعلام هاي وقايع ، توسعه و معرفي بهتر براي كمپين هاي سياسي ، افزايش ميزان سرمايه گذاري در پروژه ها ، تحقيق در مورد كالا يا خدمات از مشتريان ، تحقيق در مورد ميزان رضايت مندي مشتريان ، ياد اروي ها و خدمات مرتبط با آن ، معرفي كالاها و خدمات نوين ، ثبت آراء ، اعلام هاي همگاني ، يادآوري موارد اورژانسي ، ياد آوري براي اقساط مانند بيمه ها ، بازاريابي براي خدمات و محصولات و بسياري موارد ديگر.

موارد مهم استفاده از پيامك هاي صوتي انبوه

  • جمع آوري بازخوردها از سوي مشتريان ، كارمندان ، مخاطبان و ديگر انواع آن.
  • اعلام كردن برخي از حادثه هاي ويژه در مواقع ضروري
  • ارتقاء كمپين هاي سياسي
  • ثبت اراء براي كمپين ها
  • تماس براي يادآوري مراسم هاي ويژه
  • بازاريابي براي خدمات و محصولات مختلف
  • اعلان هاي عمومي
  • يادآوري براي موارد اورژانسي
  • تاييد براي ليست نظرات از پيش تايين شده ، ملاقات هاي از قبل تعيين شده و كنفرانس ها
  • توانايي در ثبت بازخوردهايي به صورت بله / خير.
  • افزايش عايده براي گروه هاي اجتماعي
  • اعلان وقايع براي سازمان هاي بزرگ
  • امكان ضبط و ارسال پيام توسط خود شما
  • امكان ارتباط تعاملي با كاربر
  • برنامه زمان بندي براي ارسال تماس ها
  • مراقبت هاي پزشكي
  • اعلان براي شعبه هاي مختلف بانكي
  • اعلان براي قسط هاي مختلف مانند اقساط بيمه
  • تورهاي گردشگري
  • موسسات آموزشي

امكانات ويژه

  1. امكان بهره مندي از سيستم آناليز پيام هاي ارسال شده . شما در اين بخش مي توانيد يك آناليز دقيق از جنبه هاي مختلف در مورد ارسال پيامك هاي خود داشته باشيد و بنابراين مي توانيد در مورد چگونگي ارسال پيام هاي خود استراتژي هاي مختلفي را داشته باشيد.
  2. امكان محاسبه تماس هاي رسيده . شما مي توانيد ليستي از شمارهايي كه به شما پاسخ داده اند را مشاهده كرده و آن را با ليست شماره هايي كه به پيام شما پاسخ نداده اند مقايسه كنيد تا بتوانيد در صورت نياز يك تجديد نظر در مورد نحوه ارسال پيام به آن شماره هاي خاص داشته باشيد.
  3. براي آن دسته از تماس هايي كه به آنها از سوي مشتري پاسخي داده نشده است مي توانيد يك برنامه زمان بندي تماس مجدد داشته باشيد. همچنين مي توانيد زمان بندي جديد را بر اساس آمار بدست آمده از ساعت هايي كه مشتريان بيشترين پاسخ به تماس ها را داشته اند در نظر گرفته و بر حسب اين موارد بازه زماني جديد را معين كنيد.
  4. در مواردي كه نياز است شما در مورد يك موضوع خاصي تحقيق به عمل آوريد و يا اينكه مي خواهيد باز خورد مشتريان در مورد يك كالا يا خدمات را داشته باشيد مي توانيد از قدرت تعاملي تماس هاي صوتي استفاده كنيد. به اين صورت كه در پيام خود گزينه هاي پيش فرضي را با شماره هاي 0 تا 9 معين كرده و از مشتري بخواهيد تا نظر خود را در قالب يكي از اين شماره ها در انتهاي تماس از طريق صفحه كليد گوشي خود ارسال نمايد. سپس اين پاسخ ها در سيستم جمع آوري شده و شما مي توانيد گزارش كاملي از آن را در اختيار داشته باشيد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]