بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
پيام هاي صوتي انبوه چگونه به تجارت شما كمك مي كند؟

پيام هاي صوتي انبوه چگونه به تجارت شما كمك مي كند؟

پيام صوتي يك سيستم نوين است كه شما مي توانيد كاربردهاي فراوان آن را مشاهده كنيد. به همين دليل امروزه اقبال زيادي نسبت به اين ابزار تبليغاتي صورت گرفته است. پيامك صوتي انبوه عضوي از اين خانواده بزرگ است. يك پيامك صوتي در واقع يك پيام از پيش ضبط شده مي باشد كه شما مي توانيد در يك بازه زماني معين به تعداد زيادي از مخاطبان خود ارسال نماييد.

پيامك صوتي مي تواند هم توسط خود شما و هم توسط استوديوي حرفه اي ضبط صداي شركت ايجاد گردد. شما مي توانيد در اين پيام به معرفي محصولات و خدماتي كه داريد بپردازيد و يا اينكه مي توانيد در مورد مشتريان خود و ميزان رضايت مندي آنها از محصولات يا خدمات خود اطلاعات زيادي را به دست آوريد. به هر حال انجام تحقيق نيز يكي از كاربردهاي فراوان اين تكنولوژي مي باشد.

[مرتبط: مزاياي پيامك صوتي در جذب مشتريان بيشتر براي تجارت]

در اينجا صبحت از تكنولوژي به ميان آمد پس بياييد كمي در مورد ساختار اين پيامك هاي صوتي صحبت كنيم. همانطور كه گفته شد پيامك هاي صوتي ، پيام هاي صوتي از قبل ذخيره شده مي باشد كه مي توانيد آنها را به شماره هاي مد نظر خود ارسال نماييد. طرز كار به اين صورت است كه يك برنامه كامپيوتري اين پيام را به همراه ليستي از شماره هايي كه شما در اختيار ما قرار مي دهيد را در اختيار دارد. سپس طبق اين ليست به شماره ها زنگ زده شده و اين پيام را براي همه آنها پخش خواهد كرد.

در صورتي كه شما مايل به استفاده از اين سرويس باشيد يك پنل كاربري در اختيار شما قرار خواهد گرفت و مي توانيد از طريق آن نحوه ارسال پيام هاي خود را معين كنيد. در اين پنل ما يك پايگاه داده كامل از شماره هاي تمامي اپراتورهاي كشور در اختيار داريم و شما قادريد به هر كدام از مشتريان اين اپراتورها كه بخواهيد پيامك هاي صوتي خود را ارسال كنيد. هيچ محدوديتي در اين كار وجود ندارد و شما به هر تعداد و هر نوع اپراتوري كه بخواهيد مي توانيد ارسال نماييد.

پيامك هاي صوتي

در ضمن امكان معين كردن بازه جغرافيايي براي شماره هاي مد نظر نيز وجود دارد. به عنوان مثال شما مي توانيد معين كنيد كه پيام هاي شما به يك شهر خاص و به يك منطقه خاصي از آن ارسال شود. اين پايان كار نيست و شما مي توانيد معين كنيد كه اين پيام ها براي مشتركين كدام يك از اپراتورها نيز ارسال گردد. اين قابليت ها اين اجازه را به تجارت و كسب و كار شما خواهد داد تا بتوانيد پيامك هاي صوتي خود را به شكلي كاملا هدفمند و حساب شده ارسال نماييد و ميزان درصد موفقيت تجارت خود يا معرفي خدمات را بالا ببريد.

[مرتبط : چرا كسب و كار شما نياز به سيستم پيامك جمعي دارد]

پيامك صوتي انبوه به صورت برنامه ريزي شده ، يكي از بهترين خدماتي است كه توسط شركت هاي فعال در اين زمينه ارائه شده است. زيرا شما مي توانيد براي طيف عظيمي از مردم اين را به كار ببريد. شما با استفاده از اين ابزار قادر خواهيد بود پيام هاي صوتي خود در بازه هاي زماني خاصي كه از قبل معين مي كنيد ارسال نماييد. شما با تحقيق در خصوص اين نوع از زمان ها نيز مي توانيد بازه هاي زماني مناسب تري را براي به دست آوردن مشتريان بيشتر به دست آوريد.

برنامه ريزي ارسال پيامك هاي صوتي براي افراد مختلف

همانطور كه تا كنون متوجه شده ايد اين ابزار براي كاربران موبايل مي باشد. اما اين امكان هم هست كه شما بتوانيد پيامك هاي صوتي خود را براي شماره هاي ثابت نيز ارسال نماييد.

صاحبان مشاغل

اگر شما به عنوان يك صاحب شغل هستيد و مي خواهيد به دنبال ابزاري بگرديد كه بتوانيد از طريق آن بيشترين سطح برقرار ارتباط با مشتري را داشته باشيد توصيه ما بر اين است كه از سيستم پيامك صوتي انبوه استفاده نماييد. شما مي توانيد از تكنيك زمان بندي در ارسال استفاده كنيد و در نتيجه مي توانيد پيام هاي صوتي خود را در هر بازه زماني كه مايل باشيد ارسال نماييد. اين ابزار از لحاظ اقتصادي نيز نسبت به ديگر راه هاي تبليغاتي بسيار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اعتماد به موسسه خيريه

با استفاده از اين تكنولوژي بسياري از موسسه هاي خيريه مي توانند خود را به نحو خوبي به عموم مردم معرفي نمايند. آنها با اين روش مي توانند به صورت روزانه از تمامي افرادي كه مايل به كمك كردن به اين گونه از نهادها هستند استفاده نمايند.

كارخانجات معتبر

اين سيستم مي تواند در توسعه هرچه بيشتر مصرف كالاهاي شركت و كارخانجات بزرگ و معتبر كه اكنون براي خود برندي به دست آورده اند نيز مفيد باشد. مردم دوست دارند هميشه بتوانند اجناس خود را از كارخانه ها و شركت هاي معتبر خريداري نمايند و اين يك فرصت است كه به انها اجازه بدهيد كيفيت محصولات شما را به خوبي درك كرده و اقدام به خريد بيشتر از شما كنند.

نكته مهمي كه در خصوص اين نوع از بازاريابي وجود دارد اين است كه شما ديگر محدود به زمان نخواهيد بود. واقعيت دنياي تبليغاتي امروزي تغيير كرده است و شما ديگر نمي توانيد مشتريان خود را در ستون هاي صفحات روزنامه ها به دام اندازيد. امروزه مردم خيلي كمتر روزنامه مطالعه مي كنند و با گسترش ابزارهاي ارتباطي مختلف بخصوص در تلفن همراه ، افراد سعي مي كنند تمامي نيازهاي خود را از طريق همين گوشي خود برطرف سازند به همين دليل شما بايد تمامي تمركز خود را بر روي اين وسيله كه بيشترين زمان را در دست مشتريان است قرار دهيد و براي جذب مشتري از طريق اين وسيله اقدام كنيد.

سيستم ارسال پيامك صوتي به صورت انبوه در واقع راهي است كه شما مي توانيد به وسيله آن يك ارتباط كاملا شخصي ، تعاملي و منحصر به فرد با مخاطبان خود داشته باشيد. اين نوع از ارتباط و اين دست از تبليغات از طريق اين نوع ارتباط گيري با مشتري اگر بتواند در بازه هاي زماني تاثير گذار در طول روز اتفاق بيافتد آنگاه شما مي توانيد با قيمتي مناسب بيشترين حجم از مشتريان را دريك بازه زماني كوتاه به دست آوريد. و اين آرزوي تمامي صاحبان مشاغل براي توسعه تجارت شان مي باشد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]