بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تاثير طراحي سايت در كسب و كار اينترنتي

تاثير طراحي سايت در كسب و كار اينترنتي

براي اينكه بتوانيد درآمد كسب و كارتان را افزايش بدهيد نيازمند جذب مشتري و از آن مهمتر حفظ آنها هستيد. طراحي سايت مناسب كه ويژگي هاي يك سايت خوب را داشته باشد بايد بتواند اين كار را براي شما انجام بدهد اما به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايت شركتي براي كسب و كار و بيزنس تان تنها بخشي از تبليغات كالاها و خدمات و سرويس هاي شماست چرا كه بازاريابي اينترنتي عمل دشواري است كه نياز به برنامه ريزي دقيق به همراه همت و اراده و پشتكاري محكم و صرف هزينه دارد. 
براي رونق دادن به كسب و كارتان و تجارتي كه مشغول به آن هستيد و يا شركتي كه اداره آن را به عهده داريد نياز به طراحي سايت شركتي داريد. در اين زمانه اي كه با هجوم فناوري هاي مختلف روبرو هستيم و همه آنها نيز از طريق دنياي اينترنت و مجازي به ما اطلاع داده مي شوند چاره اي جز وارد شدن در اين عرصع وجود ندارد. بايد در دنياي همگاني و قابل دسترس اينترنت و سايت ها وارد شد و شركت و كسب و كار خود را در اين فضا تبليغ نمود و مشتري هاي مخصوص اين فضا پيدا كرد و بازاريابي اينترنتي را در سرلوحه كارهاي شركت خود قرار داد. همچنين اگر مي خواهيد از ساير رقباي خود پيشي بگيريد و برندسازي اينترنتي خود را در سطح گستره اي بشناسانيد بايد هر چه زودتر دست به كار شويد و طراحي سايت مناسبي براي خود تدارك ببينيد. همه شركت هاي تجاري در اين راه پا گذاشته اند شما نيز نبايد از قافله عقب بمانيد. مديريت بهينه و مشتري هدفمند و رقابت با شركت هاي ديگر فقط گوشه اي از قابليت هاي داشتن طراحي سايت شركتي است.

با دار بودن يك طراحي سايت حرفه اي شما مي توانيد سابقه كار و خدمات و فعاليت هاي خود را در آنجا منتشر كنيد و بدون اينكه محدوديت مكان و زمان داشته باشيد هر زماني و در هر مكاني كه هستيد دست به معرفي اقدامات و توانايي ها و محصولات خودتان بزنيد. مسلما يافتن بازارهاي ثابت و پايدار اينترنتي و هميچنين افزايش رتبه سايت محتاج طراحي سايت بهينه شده مي باشد كه بتواند محصول و سايت و فعاليت هاي شما را در پيش موتورهاي جستجو در رتبه بندي خوبي قرار بدهد. 
هدفمند شدن طراحي سايت شما بعد از طراحي گرافيك عالي براي سايت، در گرو بهينه سازي سايت و سئو آن مي باشد. استانداردهاي بهينه سازي سايت و سئو بايست به صورت دقيقي درباره طراحي وب شما اعمال شود تا سوددهي و نتيجه مناسبي براي شركت شما حاصل شود. يافتن كلمات كليدي هدفدار براي سئو اهميت بسزايي دارد. اين كلمه هاي كليدي هدفدار و بهينه شده هستند كه طراحي سايت شما را در نتايج موتورهاي جستجو موفق  خواهند كرد و شركت شما را در جايگاه خوبي قرار خواهند داد پس با توجه به نوع كسب و كارتان بايست كلمه كليدي مناسب براي طراحي سايت خود انتخاب كنيد. اين امر به برند سازي اينترنتي شما كمك شاياني مي كند.

طراحي سايت شركتي
نماي ظاهري و شكل و صورت طراحي سايت شما نيز بايد به گونه اي طراحي شود كه بازتابنده فعاليت هاي شما باشد البته بايد تمام توجه خود را بكنيد تا اين گرافيك سايت و زيباسازي ها در جهت جذب مشتري و رضايت آنها باشد. دارا بودن يك گرافيك حرفه اي و زيبا با توجه به ديتايل آن خواهد توانست اعتماد مشتري ها را به شركت شما جلب كند در عين حال بايد توجه داشته باشيد كه در كنار گرافيك سايت تمام امكانات را با مدنظر داشتن اهداف سايت تان در قالب مورد نظر بگنجانيد. 
هدف عمده يك طراحي سايت شركتي زماني برآورده خواهد شد كه بتواند با كلمات كليدي و نام شركت در صفحه اصلي گوگل قرار بگيرد. قرار گيري در صفحه اول و رتبه هاي بالاي گوگل، با طراحي سايت حرفه اي و سئو به منظرو موتور جستجوي گوگل امكان پذير مي باشد. برخي براي اينكه زودتر به مقصود و هدف خود برسند در اين راه از قالب ها و طراحي هاي آماده و كپي شده از سايت هاي ديگر استفاده مي كنند كه اين كار لطمه جدي به كسب و كار شما خواهد زد طراحي سايت با قالب هاي آماده هيچ كمكي به شما نمي كند. و آنها را از اهداف شان دور خواهد نمود. اگر شركتي مي خواهد به موفقيت برسد و از ساير رقباي خود يك سر و گردن بالاتر باشد و حرفه اي تر در عرصه تجارت ظاهر شود ناگزير است كه طراحي سايت اختصاصي شركت خود داشته باشد و با صرف هزينه اي مختصر گام نخست را در جهت دگرگوني شركت از طريق بازاريابي اينترنتي بردارد.

مهم ترين ويژگي هاي طراحي سايت شركتي


ويژگي هايي كه بايد در طراحي سايت شركتي مدنظر باشد تا موفقيت شركت شما تضمين شود عبارتند از:


1-    هماهنگ بودن قالب و گرافيك سايت با نوع كسب و كار و فعاليت هايي كه توسط شركت انجام مي شود.
2-    ظاهر و نماي طراحي شده براي سايت بايست چشم نواز و كاربر پسند و در عين حال ساده و صميمي باشد تا بتواند اعتماد مشتري را به خود جلب كند.
3-    قسمتي با عنوان مقالات در  طراحي وب منظور شود و در آن به صورت منظم و در زمان هاي خاصي مطلب و نوشته اي در ارتباط با فعاليت هاي شركت آورده شود. 
4-    تمام گواهينامه ها يا مجوزهاي معتبر كسب شده توسط شركت از نهادهاي خاص خصوصي يا دولتي در قسمتي از سايت به معرض ديد كاربران گذاشته شود.
5-    بخشي در جهت شناساندن شركت معين گردد و داده هاي كاربردي نظير، تلفن هاي تماس، آدرس شركت، صندوق الكترونيكي و غيره در آنجا گذاشته شود. اگر شماره تلفن ها و آدرس شركت در تمام صفحات طراحي سايت گنجانده شود حتما تاثيرگذاري بيشتر و دسترسي راحت تري براي مشتري فراهم خواهد شد.  
اين نكته ها منجر به جلب اعتماد مشتري نسبت به شركت و كسب و كار شما مي شود. اما بازار اينترنتي يك بازار رقابتي گسترده به منظور شركت هاست و در اين بازار شركت هاي فعال بسياري يافت مي شوند كه سعي دارند به درجه عالي اي از موفقيت دست يابند. به همين دليل بايست مواردي را در جهت بهتر شدن و حرفه اي عمل كردن به خاطر داشته باشيد:
1-    در صفحه هاي سايت تان بك لينك بسازيد صفحه ها را به يكديگر لينك بدهيد.
2-    در سايت هاي پر بازديد و محبوب كه مرتبط با كسب و كار شما هستند تبليغات بدهيد.
3-    از تبليغات كليدي در گوگل استفاده كنيد تا هنگام جستجو، اسم سايت و برند تجاري شركت شما با شماره تلفن هاي تماس شركت در گوگل نشان داده شوند.
4-    از  كامنت هاي تبليغاتي استفاده كنيد براي اينكار مي توانيد از ايميل و يا اس ام اس تبليغاتي بهره بگيريد.


مزيت هاي طراحي سايت شركتي 


1-    مقرون به صرفه بودن در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي 
2-    نامحدود بودن تعداد بازديدكننده ها از كالاها و سرويس هاي شركت 
3-    زياد بودن موضوعات تبليغاتي 
4-    عرضه خدمات و فروش كالاها به صورت اينترنتي
5-    نبودن محدوديت زماني و مكاني براي تبليغات و فعاليت
6-    آسان بودن كار خريد و يا دريافت خدمات براي مشتري ها
7-    تاثيرگذاري زياد در كاربران و مشتري ها
8-    معرفي كالاها ( رنگ، نوع، ابعاد، قيمت و...)
9-    ارتباط با مشتري و مشاوره آسان به وي در هر زمان و مكاني 
10-    دريافت تبليغات و درآمد زايي از سايت

براي دسترسي به منابه بيشتر مي توانيد به بخش مقالات ليوسايت ساز مراجعه نماييد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]