بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۶
7 ابزار گوگل براي بهينه سازي سئو و افزايش بازديد سايت

7 ابزار گوگل براي بهينه سازي سئو و افزايش بازديد سايت

به شما پيشنهاد مي كنيم كه نحوۀ استفاده از تمام ابزارهاي گوگل را بررسي كنيد و شاهد بهبود وضعيت تجاري خود باشيد.

Google My Business

اگر كسب و كار شما به گونه اي است كه شما نيازمند حضور مشتريان در محل كار يا دفترتان هستيد، اولين كاري كه بايد براي انجام آن اقدام نماييد ثبت محل كار خود در Google Places است. ثبت محل كار خود در اين ابزار، كسب و كار شما را در نتايج جستجو و در نقشۀ گوگل (Google Maps) به صورت برجسته و واضح نمايش مي دهد. به اين ترتيب مشتريان بالقوه شما مي توانند به سرعت وب سايت، آدرس محل كار، شمارۀ تماس و ديگر اطلاعات لازم از شما را به دست بياورند.

وب سايت گوگل بيش از 60% از همۀ ترافيك هاي جستجو ها را از آن خود كرده است و مطمئناً هيچ فردي نمي خواهد شانس افزايش تعداد بازديد كنندگان و ترافيك وب سايت را از دست بدهد. رعايت اين نكتۀ كوچك يكي از ساده ترين روش هاي ارتقاي نام تجاري و كسب و كار شما مي باشد. انجام اين كار كاملاً رايگان است و نيازي به صرف هزينه ندارد. پس وقت را تلف نكنيد.

  Google Adwords

تسلط داشتن بروي خدمات تبليغاتي Google Adwords اصلاً كار ساده اي نيست. هزينه و زمان زيادي جهت آموزش نحوۀ كار با Google Adwords به كاربران اختصاص داده شده است. با اين حال، نحوۀ عملكرد اين سرويس به قدري آسان است كه مي توانيد به راحتي فعاليت خود را آغاز كرده و از اين سرويسس استفاده نماييد. با استفاده از سرويس گوگل ادوردز (بازاريابي كليكي يا همان بازاريابي PPC) مي توانيد بودجۀ تبليغاتي خاصي را براي تجارت خود در نظر بگيريد. سپس مناطق جغرافيايي خاص و كلمات كليدي مشخصي را براي تجارت خود انتخاب نماييد. به اين ترتيب تبليغات شما در نتايج جستجوهاي گوگل نمايش داده خواهند شد.

Google Adwords به اين ترتيب كار مي كند كه شما به ازاي هر كليك هزينه پرداخت مي كنيد. در نتيجه بيشترين مبلغي را كه مي توانيد به ازاي هر كليك پرداخت نماييد را مشخص كنيد. اگر مشتريان شما تبليغاتتان را در گوگل ببينند، كسب و كار شما روند رو به رشدي را طي خواهد كرد. اين تبليغات پتانسيل بسيار بالايي را در زمينۀ برند سازي به همراه دارند.

Google Analytics

نقش و وظيفۀ گوگل آناليتيكس بسيار واضح و آشكار است. استفاده از اين خدمات رايگان چشم انداز خوبي را به شما خواهد داد. با استفاده Google Analytics شما متوجه خواهيد شد كه بازديد كنندگان چگونه وب سايت شما را پيدا كرده اند يا اينكه چگونه از وب سايت شما استفاده مي كنند. كدام صفحات شما بيشتر از بقيه ديده مي شود و يا چه كلمات كليدي بازديد كنندگان را به سمت وب سايت شما مي كشاند. همچنين، شما مي توانيد Adwords يا كمپين هاي تبليغاتي خود را از طريق اين ابزار تحليل و بررسي كنيد. گوگل آناليتيكس امكانات و قابليت هاي بي شماري را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد.

Google Analytics، ابزار تحليل و بررسي قدرتمندي است كه با تكيه بر آن مي توانيد نام جاري خود را به يكي از معروفترين ها در زمينۀ كاري خود تبديل نماييد. با استفاده از آن مي توانيد صفحاتي كه بازديد كنندگان وب سايت ترك مي كنند را شناسايي كنيد و نقوص موجود در طراحي وب سايت خود را بيابيد و آنها را بر طرف سازيد. همچنين مي توانيد منابعي را در وب سايت خود ايجاد كنيد كه ترافيك بالايي را به وب سايت شما جاري كنند كه در بين آنها مشتريان گران قيمتي نيز وجود دارند.

 

Google Maps يا نقشۀ گوگلآناليز گوگل

Google My Business امكانات بسياري را در اختيار كاربران گوگل قرار مي دهد. شما مي توانيد نقشۀ گوگل را تنظيم كرده و آن را در وب سايت خود با مشتريانتان در اشتراك بگذاريد. انجام اين كار براي سازمان ها و شركت هايي كه شعب متعددي دارند يا اطلاعات بسياري در وب سايت خود دارند كاملاً كاربردي است. به عنوان مثال بيشتر شركت هاي املاك و بنگاه هاي معاملات املاك از نقشه هاي گوگل براي نمايش فهرست هاي چندگانه استفاده مي كنند و آدرس اطلاعات مكان هاي مختلف را بروي نقشه براي مشتريانشان مشخص مي كنند. قرار دادن اين نقشه ها در وب سايت ابزاري بسيار كاربردي براي مشتريان محسوب مي شود.  گوگل مَپس ابزاري همه كاره است كه مي تواند در جلب رضايت مشتريان بسيار موثر باشد.

Think With Google

آيا برگه هاي تقلبي كه در دوران تحصيل خود داشتيد را به ياد داريد؟ "برگه هاي تقلب ديجيتالي" گوگل تاكتيك ها و استراتژي هاي بازاريابي را از طريق مقالات متعدد، مطالعات و مشاهدات موردي و اينفوگرافيك ها  به كاربران آموزش مي دهد.  با استفاده از اين روش مي توانيد موارد موثر در بازاريابي را شناسايي كنيد و از آنها در كسب و كار خود الهام بگيريد. با عضويت در خبرنامه ها مي توانيد اطلاعات خود را در اين زمينه ها بروز رساني كنيد.

Google Alerts

مي توانيد با استفاده از Google Alerts از اخبار رقيبان خود در صنايع مرتبط مطلع شويد. با مشخص كردن كلمات كليدي در گوگل آلرتز مي توانيد نتايج مشخص به آنها را مشاهده نماييد. با مشخص نمودن اين كلمات كليدي گوگل لينكس، جديدترين و معتبرترين محتوايي كه در رابطه با آن كلمات كليدي است را برايتان ارسال مي كند.

حال، اين نتايج ممكن است ارزش چندان بالايي نداشته باشند، اما برخي از اين نتايج ممكن است افكار و ديدگاهي را دربارۀ فعاليت ديگران در اينترنت در شما به وجود آورد. دانستن اين اطلاعات مي تواند فرصت پيشي گرفتن از رقبا را براي شما به وجود آورد.

همچنين در صورتي كه فردي در وب سايتي ديگر از شما نام ببرد، هشداري دريافت خواهيد كرد تا بتوانيد به سادگي و با ارسال يك تشكر، لينك ها بازگشتي به وب سايت خود را ارزيابي مي كنيد.

Google Trends

يكي ديگر از ابزارهاي مورد استفاده و خوب گوگل، Google Trends نام دارد. يك كلمۀ كليدي در ارتباط با فعاليت و شركت خود جستجوي كنيد و در طول زمان محبوبيت اين كلمات، ديگر نتايج جستجوي را در گوگل مشاهده كنيد. با كمي تحقيق ميتوانيد فرصت هاي مناسبي را براي كسب و كار خود به دست بياوريد.

 براي دسترسي به منابه بيشتر مي توانيد به بخش مقالات ليوسايت ساز مراجعه نماييد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]