بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۶
تاثير پيامك صوتي انبوه بر بازاريابي موبايل

تاثير پيامك صوتي انبوه بر بازاريابي موبايل

پيامك صوتي انبوه يك تكنولوژي ارتباطي ساده است كه يك پيام صوتي از قبل ضبط شده را به صدها يا هزاران نفر در بازه هاي زماني كوتاه ارسال مي كند.  بيشترين كاربرد آن براي هشدار به انجمن ها ، انواع اعلان ها ، كاربردهاي تجاري و يا براي مقاصد توسعه اي مي باشد.

اين نوع از پيام هاي صوتي انبوه مي تواند كاربردهاي زيادي در طيف وسيعي داشته باشد. مانند كمپين هاي سياسي ، تحقيقات در مورد مشتريان ، بازاريابي موبايل ، خدمات بيداري ، اعلان هاي اورژانسي و ياد آوري هاي پزشكي و ديگر مواردي از اين دست.

[مرتبط: قدرت پيامك صوتي و سود هاي آن در كمپين هاي انتخابات]

پيامك صوتي انبوه يك پيام صوتي از پيش ضبط شده است كه مي توانيد آن را به تعداد زيادي از افرادي كه داراي شماره هاي ثابت و همراه در سراسر كشور هستند ارسال نماييد. اين نوع از تماس هاي صوتي كاملا كامپيوتري بوده و برنامه مرتبط با آن از يك ليست براي برقراري تماس با شماره هاي مختلف استفاده مي كند و آن پيام ضبط شده را براي شماره هاي گرفته شده پخش مي كند. اين فرآيند يك مزيت عالي دارد و آن اين است كه با اين روش شما بيشترين سطح تعامل و ارتباط شخصي را با مشتري برقرار خواهيد نمود.

همچنين اين امكان وجود دارد كه شما بتوانيد اين پيام از قبل ضبط شده را به هرزباني كه مايل باشيد براي تمامي بخش هاي كشور ارسال نماييد. و مي توان گفت كه شايد مهم ترين مزيت اين كار اين است كه شما در يك بازه زماني كوتاه مي توانيد به طيف وسيعي از مردم از لحاظ جغرافيايي و يا زباني دسترسي پيدا كنيد.

شما بايد اين را مد نظر داشته باشيد كه در كشور ما اقشار مختلفي با لهجه ها و گويش هاي متفاوت زندگي مي كنند. بنابراين نياز است كه شما بتوانيد با تمامي اين مخاطبان ارتباط داشته باشيد و يك تجارت همه گير را ارائه كنيد. شما در اين مرحله كار آساني را پيش روي خواهيد داشت و كافيست پيامي كه مي خواهيد در معرفي كالا يا خدمات خود ارسال كنيد را به همان زباني كه مايل باشيد ضبط كرده و آن را براي ديگران ارسال كنيد.

خدمات پيامك صوتي انبوه

پيامك صوتي انبوه اين اجازه را به شما خواهد داد كه بتوانيد با مخاطبان خود از طريق يك راه آسان ، سريع و كاملا مقرون به صرفه ارتباط برقرار نماييد. به هر شماره همراه يا ثابتي در كشور مي توانيد تماس داشته باشيد و پيام صوتي خود را به گوش آنها برسانيد.

شما به سراغ هر نوع ديگري از تبليغات كه برويد نمي توانيد آن را با پيامك هاي صوتي انبوه مقايسه كنيد و موفقيت هايي كه از اين طريق به دست خواهيد آورد را هرگز در مدل هاي ديگر بازاريابي پيدا نخواهيد كرد.

هزينه هاي تبليغاتي در جاهايي مانند روزنامه ها و مجله ها بسيار گران است و همچنين امروزه با وجود پيشرفت هاي زيادي كه در عرصه موبايل و ميزان دسترسي افراد به اينترنت به دست آمده است ديگر افراد كمتر به سراغ اين نوع از ابزارهاي تبليغاتي حركت مي كنند. همچنين تبليغات در جاهاي ديگر مانند راديو و تلويزيون هم داراي هزينه هاي هنگفتي مي باشد كه هر شركتي قادر به پرداخت آنها نيست.

از سوي ديگر روش هاي گفته شده تنها تا درصدي از ميزان تعامل و رضايت مندي را با مشتري برآورده مي سازد. زيرا اين نوع از تبليغات حالتي عمومي دارد و شما براي اينكه بتوانيد تجارت و يا خدمات خود را به نحو بهتر و  موثرتري معرفي نماييد لازم است كه از يك سطح ارتباط تنگاتنگ با مشتري خود داشته باشيد. بنابراين اين گزينه بهترين گزينه پيش روي شما از اين بابت نيز مي باشد.

بازاريابي با پيامك صوتي

مزيت هاي پنل پيامك صوتي

شما براي ورود به اين عرصه از تبليغات لازم است كه يك پنل براي مديريت كارهاي پيامك صوتي خود داشته باشيد و ما اين پنل را با امكانات خوبي در اختيار شما قرار خواهيم داد.

[مرتبط : چرا شما براي رونق كسب و كارتان به پنل پيامك صوتي جمعي نياز داريد]

  • امكان فيلتر كردن شماره ها : شما براي اينكه بتوانيد تجارت و تبليغات خود را به صورت كاملا هدفمند انجام دهيد مي توانيد از اين قابليت استفاده نماييد. اين امكان وجود دارد كه شما بتوانيد از ميان اپراتورهاي مختلف كشور به صورت انتخابي يكي از آنها را برگزيده و پيام هاي صوتي انبوه خود را به مشتركين آن اپراتور خاص ارسال نماييد. همچنين امكان تعيين منطقه مكاني براي اين پيام ها وجود دارد. مثلا مي توانيد بگوييد مي خواهيد هزار پيام صوتي را براي مشتركين همراه اول كه در يك بخش خاصي از شهر تهران هستند ارسال نماييد. چنين امكاني مي تواند به شما كمك كند كه بتوانيد استراتژي بازاريابي خود را به شكل بهتري پيش ببريد.
  • آپلود شماره هاي دلخواه : در تعيين ليست كامپيوتري شماره هاي كساني كه مي خواهيد پيام هاي صوتي انبوه شما به آنها ارسال گردد دو گزينه داريد. اول اينكه خودتان يك ليست از شماره هايي كه مايل هستيد به آنها پيام ارسال شود را معين كنيد و به پنل خود آپلود نماييد. اين حالت بيشتر براي سازمان ها مي باشد و يا آن دسته از افرادي كه مسئول گروه ها و تشكل هاي خاصي مانند تشكل هاي دانشجويي هستند. اما حالت دوم براي زماني است كه شما خودتان اين ليست را در اختيار نداريد و اين امكان هست كه بتوانيد از پايگاه داده غني پنل خود براي انتخاب شماره ها استفاده كنيد. ما اين پايگاه داده را طوري ايجاد كرده ايم كه تمامي شماره هاي فعال مشتركين تمامي اپراتورهاي كشور در آن وجود دارد و از اين رو دست شما براي انتخاب كاملا باز است.
  • دسترسي به شماره هاي ثابت : اين امكان وجود دارد كه شما بتوانيد به شماره هاي ثابت موجود در پايگاه داده نيز دسترسي داشته باشيد. از آنجايي كه پيام شما يك پيام صوتي است پس شماره هاي ثابت نيز قابليت دريافت اين چنين پيام هايي را از طريق گوشي هاي ثابت خواهند داشت.
  • تعامل با مشتري : هدف نهايي از بازاريابي به هر نحوي كه باشد امكان ايجاد يك سطح ارتباطي قوي تر با مشتريان مي باشد. به همين دليل ما نيز چنين امكاني را فراهم كرده ايم. شما مي توانيد با تعيين يك سري مقدارهاي عددي براي گزينه هاي مد نظر خود در پيام امكان ايجاد ارتباط با مشتري را فراهم كنيد. مثلا در پيام خود بگوييد كه براي استفاده از فلان خدمات در پايان پيام عدد x را ارسال كنيد. به اين صورت كاربر مي تواند با شما تعامل داشته باشد.

براي دسترسي به مقالات بيشتر مي توانيد به بخش مقالات ليو پيامك مراجعه نماييد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]