بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۶
پيامك صوتي انبوه اولين گزينه براي بازاريابان

پيامك صوتي انبوه اولين گزينه براي بازاريابان

هر شغلي و هر تجاري بستگي خاصي به ميزان بازاريابي دارد. در گذشته روش هاي ديگري براي بازاريابي وجود داشت كه مردم از آن براي معرفي كالا و خدمات خود استفاده مي كردند اما بايدگفت كه اين روش ها اكنون كمترين كارايي را دارند و مانند قبل نيستند و اثر بخشي گذشته را ندارند. در عوض آن امروزه ابزارهاي ديگري براي اين كار در نظر گرفته شده است. اين ابزارهاي جديد براي بازاريابي را مي توان انقلابي در اين كار تصور نمود به همين  دليل ما بر اين عقيده هستيم تبليغات و گرفتن بازار با استفاده از سيستم هاي پيامكي و پيامك صوتي انبوه يكي از مهم ترين اركان اين نوع از انقلاب هاي نوظهور درر  عرصه بازاريابي مي باشد.

[مرتبط : پيامك صوتي انبوه بهترين ابزار براي بازاريابي]

با رشد سريع تكنولوژي و ابزارهاي مرتبط با هر كار و شغلي مي توان گفت كه ديگر تبليغ كردن در روزنامه ها و مجله هاي مختلف نمي تواند راهكار خوبي براي به دست آوردن سود آوري بيشتر در تجارت باشد. به همين دليل شما با رشد جامعه و سطوح مختلف آن بايد سعي كنيد كه در اين مسير راه درست و معيني را براي معرفي بهتر كالاها و خدمات خود شناسايي كنيد.

امروزه در سطح جهان شركت هاي مختلف در حال استفاده از تاكتيك هاي متفاوتي در معرفي خدمات و كالاهاي خود هستند و شما نيز به عنوان يك شركت كوچك يا برزگ بايد بتوانيد خود را در اين رقابت ناعادلانه زنده نگه داريد. هزينه هاي هنگفت تبليغات در تلويزيون باعث شده است كه تنها عده معدودي از شركت هاي غول بتوانند خود را هر روز و بيشتر از قبل در اذهان مردم جاي كنند. به همين دليل بسياري از صاحبان تجارت هاي كوچك خود را ياراي مبارزه با اين دست از افراد نمي دانند. و فكر مي كنند هرگز به اندازه اين شركت ها قارد نيستند كه خود را به معرفي كرده و از نزديك با آنها ارتباط داشته باشند.

پيامك صوتي انبوه قدرتي نوظهور در عرصه تبليغات

اما اين پايان راه نيست و تكنيك هاي جديدي به كار آمده است كه شما مي توانيد از آنها استفاده كرده و خود را در ميان اين شركت ها و در ميان مردم بنگريد. بي شك شايد بسياري از شما تا كنون نام پيامك صوتي انبوه را نشنيده باشيد. اما بايد بدانيد كه اين تكنولوژي اي ساده است كه بسيار مشابه پيامك هاي متني ابنوه مي باشد با اين تفاوت كه شما به جاي متن صوت را به مخاطب مي دهيد.

پيام صوتي در واقع يك پيام صوتي از قبل ضبط شده مي باشد. اين پيام مي تواند حامل تبليغات براي محصول يا خدمات شما باشد. در مقايسه با پيامك هاي متني تاثير گذاري بسيار بيشتري را دارد و شما مي توانيد يك سطح از ارتباط عميق تر را با مشتريان خود داشته باشيد. از لحاظ روان شناختي هم ثابت شده است كه تاثير گفتار بسيار بيشتر از نوشتار است و بيشتر در ذهن خواهد ماند.

پيامك صوتي انبوه

امروزه اين فناوري ديگر ناشناخته نيست و بسياري از مردم با آن آشنايي پيدا كرده اند و مزاياي استفاده از آن را درك نموده اند. تجارت هاي امروزي نيز به اهميت اين نوع از ارتباط پي برده اند و براي تاثير گذاري هر چه بيشتر به اين نوع فناوري روي آورده اند.

نكته جالبي كه در مورد اين نوع از فناوري مي توان به آن اشاره داشت اين است كه هزينه آن در مقايسه با ديگر متدهاي تبليغاتي بسيار نا چيز مي باشد اما شما با همين هزينه كم نيز مي توانيد كاري كنيد كه بيشترين بازده را در نوع تبليغات خود يا معرفي كالاها و خدمات داشته باشيد.

پنل پيامك صوتي انبوه

براي استفاده از اين روش تبليغاتي فوق العاده تنها كه چيزي كه نياز داريد يك كامپيوتر و دسترسي به اينترنت است. شما مي توانيد از يك راه كاملا تحت وب اقدام به ايجاد و در اختيار گرفتن پنل پيامك صوتي كنيد. اين پنل در واقع يك حساب كاربري مي باشد كه به شما اجازه داده مي شود از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري سيستم ارسال پيامك هاي صوتي انبوه استفاده نماييد.

در اين پنل اين امكان به شما داده شده است كه بتوانيد پيام هاي صوتي كه خود قبلا ضبط كرده ايد را آپلود نماييد. همچنين مي توانيد سفارش ساخت يا ايجاد پيام را به ما بدهيد و ما تكنيك هاي خاصي اين پيام ها را به صورت كاملا حرفه اي براي شما آماده مي كنيم. به همين دليل به شما توصيه مي شود كه به منظور تاثير گذاري بيشتر كار ضبط پيام هاي خود را به استوديوي حرفه اي ضبط پيام هاي ما بسپاريد.

البته اين امكان نيز براي شما وجود دارد كه بتوانيد پيام هاي مد نظر خود را به صورت متن در پنل كاربري خود قرار داده و ما آنها را براي شما به صوت تبديل مي كنيم. در هر صورت انتخاب هر كدام از اين گزينه ها به عهده خود شما مي باشد.

[مرتبط: چرا شما براي رونق كسب و كارتان به پنل پيامك صوتي جمعي نياز داريد]

تفكيك ارسال ها به ازاء اپراتور و منطقه جغرافيايي

ممكن است كه شما بخواهيد يك پيام صوتي خاص را به يك گروه خاصي از شماره هاي خود ارسال نماييد. فرض كنيد شما مدير يك سازمان بزرگ هستيد و مي خواهيد براي تعدادي از كارمندان خود پيام هايي را ارسال نماييد. به همين دليل مي توانيد براي بخش هاي مختلف سازمان خود گروه هايي را ايجاد كنيد و براي هر كدام پيام هاي جدا گانه ارسال نماييد.

اما ممكن است كه شما بخواهيد براي كار تجار خود در سطح كشوري تبليغات داشته باشيد اما شماره هاي كافي در اين زمينه نداريد. در اين حالت شما نبايد اصلا نگران باشيد زيرا در پنل شما اين امكان وجود دارد كه بتوانيد ارسال پيام هاي خود را بر اساس تفكيك اپراتورها و شماره هاي پراكنده در هر نقطه اي از كشور ارسال كنيد. ما در پنل مديريتي يك پايگاه داده از شماره هاي كامل از اپراتورهاي كل كشور در اختيار شما قرار خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي به مشتركين هر اپراتوري در هر نقطه اي و هر شهري پيام هاي صوتي انبوه خود را ارسال كنيد.

همچنين شما تنها به ازاء تماس هاي پاسخ داده شده مبلغ را پرداخت خواهيد كرد و نيازي نيست كه براي تماس هاي از دست رفته و يا تماس هاي ناموفق هزينه اي را پرداخت كنيد كه اين كار از لحاظ اقتصادي كاملا يك امتياز مي باشد.

براي دسترسي به مقالات بيشتر مي توانيد به بخش مقالات ليوپيامك مراجعه نماييد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]