بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۶
انواع مختلف سينك ظرفشويي

انواع مختلف سينك ظرفشويي

براق يا مات بودن، يكي از خصوصيات مهم سينك‌ هاي فلزي شمارده ميشود كه هركدام خصوصيت هاي خودشان را دارند. بطور مثال مدل‌هاي براق كمتر لكه‌هاي آب را نشان مي‌دهند و به سادگي تميز مي گردند. ساده يا ضدخش بودن هم يكي ديگر از انتخاب‌هاي شما مي باشد خريد سينك ظرفشويي مي باشد. مدل‌هاي ضدخش برخلاف ديگر مدل‌ها كه سطحي صيقلي دارند، پر از دانه‌هاي كوچك مي باشد. همين ويژگي جلوگيري از خراش برداشتن سطح سينك مي‌شود. البته قيمت اين مدل‌ها بالاتر است.

 يك سينك ظرف شويي مناسب بايد داراي چندين ويژگي باشد. اولين ويژگي يك سينك آن است كه مقاوم و داراي جنسي با دوام باشد تا بتوان ساليان سال از آن استفاده كرد. ويژگي ديگر آن است كه داراي عمق مناسب باشد و اجازه دهد تعداد بيشتري ظرف و ميوه در آن قرار بگيرد. ديگر آن كه ظاهري زيبا و مناسب داشته باشد تا در تركيب با ديگر عناصر موجود در آشپزخانه خود را نشان دهد. يك سينك مي تواند داراي يك كاسه يا دو كاسه براي شستشو باشد كه در سينك هاي يك كاسه امكان تخليه ظروف و يا ميوه هاي شسته شده به كاسه ديگر امكان پذير نيست. همچنين مي تواند يك سينك در ارتفاع بالاتر باشد، تا آب سرازير شده به كاسه كناري منتقل شود. سينك دو كاسه يا دو قلو مناسب تر و كاربردي تر است و استفاده از آن توصيه مي شود.

ميزان فضايي كه براي يك سينك شستشو در اختيار فرد مي گذارد از عواملي است كه هنگام انتخاب آن بايد به آن توجه كرد.

در ادامه بخوانيد: چه نوع سينك ظرفشويي بخريم

سينك آشپزخانه از جنس استيل ضد زنگ

از خصوصيات جنس فلزي كه در سينك آشپزخانه بايد مورد توجه قرار بگيرد قابل ذكر ترين آن اين است كه ضد زنگ باشند. فولاد ضد زنگ از آلياژ فلز و با محتواي 10% كروم تهيه مي شود. اين فولاد ضد زنگ صاف و مات و مورد استفاده بسياري نيز دارد. فولاد ضد زنگ 100% قابليت بازيافت دارد. از مزاياي آن اين است كه به شدت با دوام است. براق و بدون منفذ مي باشد. آسان براي تميز كردن و ضد عفوني كردن هستند. قابليت برش در هر سايزي و به هر اندازه اي را دارند. در هنگام نصب بدون درز هستند. غير قابل نفوذ به حرارت مي باشند. به زنگ خوردگي مقاوم هستند.

سينك آشپزخانه از جنس استيل ضد زنگ

از معايب آن فرورفتگي و خراشيدگي به راحتي در آن اتفاق مي افتد. به راحتي لك مي شوند و حتي اثر انگشت بر روي آن مي ماند. براي پاك كردن لازم است از پارچه هاي ميكرو براي خشك كردن استفاده شود. تميز كردن نيز با صابون و پارچه مرطوب انجام گيرد. براي جلوگيري از ساييدگي از ساينده هاي ملايم استفاده شود تا درخشش را حفظ كند. براي تميزي مي توان از چرم گاو ميش نيز استفاده كرد. نصب آن آسان است و اتصال به كابينت آشپزخانه به خوبي انجام مي گيرد.

در ادامه بخوانيد: نكاتي در حوضه سينك

سينك دوقلو آشپزخانه

در طراحي اين سينك ظرف شويي به نكته خوبي پرداخته شده است وجود توري كه از آن براي شستشوي ميوه ها وسبزيجات استفاده مي شود اين امكان را به فرد مي دهد كه صرف انرژي و وقت صرفه جويي كند. شير آب يك ميكسر براي آب گرم و سرد دارد كه به ايجاد يك توازن در آب مورد استفاده كمك مي كند در واقع داراي يك نوع تنظيم كننده مي باشد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر به بخش تماس با ما دكوپخش مراجعه نماييد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]