بهينه سازي

بهينه سازي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
همه چيز در مورد گاز روميزي

همه چيز در مورد گاز روميزي

گاز روميزي

تنوع حتي به شكل اجاق گازها هم سرايت كرده و از شكل‌هاي مستطيل هميشگي، آنها را به سمت اشكال هندسي چندضلعي سوق داده است. اجاق‌هاي توكار همانطور كه از اسمشان پيداست روي قسمتي از آشپزخانه مثل ميزهاي مخصوص يا كابينت‌ها نصب مي‌شوند و قابل جابه جايي نيستند و زيبايي خاصي به آشپز خانه شما مي بخشند

تعداد شعله‌هاي گازهاي روميزي توكار از يك شعله شروع مي‌شود و به 6 شعله هم مي‌رسد. بيشتر گازهاي روميزي توكار، گازي هستند. رونق اين گازها 2 دليل دارد؛ يكي كم‌جا و جمع و جور بودن آنها نسبت به گازهاي مبله براي آشپزخانه‌هاي كوچك و ديگري شيك و زيبا بودنشان. ‌ كارايي و قدرت اين گازها هم با گازهاي بزرگ مبله فرقي ندارد و تنها تفاوت آنها اين است كه فقط فر ندارند.

 پرفروش‌ترين مدل اجاق‌هاي توكار 4 و 5 شعله هستند. اجاق‌گازهاي توليد شركت فرامكو محصول كشور تركيه مي باشد و از كيفيت بالايي برخوردار است و به ‌راحتي با برندهاي مطرح دنيا رقابت مي‌كنند، هم در تنوع و كيفيت و هم به خاطر خدمات پس از فروش و سرويس كاري قطعات.

 استيل يا شيشه؟

گازهاي صفحه‌اي را مي‌توان به 2دسته گازي و برقي تقسيم كرد. يك تقسيم‌ بندي ديگر هم براساس جنس صفحه گازهاست. از نظر جنس، گازهاي توكار به دسته ‌هاي استيل، شيشه‌اي، سراميكي و تركيب شيشه با ديگر جنس‌ها تقسيم مي‌شود.

 گازهاي استيل بين بقيه طرفدار بيشتري دارند چون هم زيبا و مقاومند و هم راحت تميز مي‌شوند و مواد غذايي روي سطح آنها نمي‌چسبد. استيل‌ها خود به 2 دسته ساده و آجدار تقسيم مي‌شوند. مدل‌هاي ساده براق و صيقلي‌تر هستند و به‌راحتي تميز مي‌شوند ولي امكان برداشتن خش هم زياد است. مدل‌هاي آجدار سطح خشن‌تري دارند كه پاك كردن روغن غذا را سخت مي‌كند و بعد از مدتي چرك مرده و كدر مي‌شود ولي در عوض ضد‌خش است.

مدل‌هاي شيشه‌اي هم همانطور كه از اسمشان پيداست صفحه شيشه‌اي دارند و زيبايي خاصي به گاز مي‌بخشند. شيشه‌ هاي اين مدل‌ها آنتي شوك است و قابليت تحمل درجه حرارت‌هاي بالا را دارد. شيشه اين گازها بايد بعد از هر بار پخت‌ و پز تميز شود تا اثرات لكه و چربي غذاها روي آنها نماند. شيشه‌هاي به‌كار رفته در اين مدل‌ها‌ حتي در اثر ريختن آب سرد روي صفحه داغ ترك برنمي‌دارند و به راحتي تميز مي‌شوند.

در ادامه بخوانيد: چگونگي انتخاب درست  گاز روميزي

براي خريد گاز رو ميزي صفحه‌اي بهتر است نكات زير را درنظر داشته باشيد.

خريد گاز روميزي

اگر دنبال يك گاز روميزي شيك و جمع و جور مي‌گرديد، خوب است بدانيد كه ويژگي ديگر اين گاز روميزي كم مصرف بودن و داشتن ضخامتي تنها به اندازه 5 تا 6 سانتي‌متر است.

‌ اين مدل گازها فر‌ندارند و اگر قصد خريدشان را داريد بايد به فكر يك فر جداگانه براي آشپزخانه‌تان باشيد. البته اين بستگي به نياز شما دارد. خيلي‌ها از فر استفاده چنداني نمي‌كنند.

گاز روميزي به‌خاطر كارايي و امكانات پايين‌تر، ارزان‌تر از توكارها هستند و راحت هم جا‌به‌جا مي‌شوند. ولي اكثرا تعداد شعله‌هاي كم دارند و امكانات و زيبايي توكارها را هم ندارند. براي همين بيشتر به درد مكان‌هاي اداري و جاهايي كه پخت ‌و پز كمي دارند مي‌خورند. براي خانه بهتر است از گازهاي توكار استفاده كنيد.

تعداد شعله‌هاي گاز را براساس فضاي آشپزخانه و تعداد افراد خانواده انتخاب كنيد. براي خانواده‌هاي پرجمعيت گازهاي 5 و 6 شعله و براي كم‌جمعيت‌ها 3 و 2شعله بهترين انتخاب است. ‌

 موقع خريد، ايمني گاز را هم درنظر بگيريد. گاز روميزي فرامكو مجهز به فندك و ترموكوپل بوده و ايمني بيشتري دارند. ترموكوپل به محض خاموش شدن شعله به هر دليل، جريان گاز را قطع مي‌كند.

سعي كنيد از برند باكيفيت فرامكو خريداري كنيد چون گاز روميزي از وسايل پرمصرف‌ خانه است و اگر مرغوب نباشد دائم بايد هزينه تعميرات را تحمل كنيد. نصب و راه‌اندازي اجاق هاي آفريم رايگان بوده و به همين دليل به راحتي ميتوانيد از شرايط گارانتي شركت بهره مند شويد. گاز روميزي برقي شيك و زيبا هستند و كارايي خوبي دارند ولي در كل به‌ خاطر گران‌ تر بودن هزينه برق نسبت به گاز مقرون به صرفه نيستند.

موقع خريد به فاصله بين شعله‌ها دقت كنيد. اين اندازه بايد جوري باشد كه بتوانيد همزمان چند قابلمه را بدون مزاحمت روي گاز قرار دهيد گاز روميزي فرامكو بيشترين فضاي ممكن را براي آشپزي در اختيار شما قرار ميدهند.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
كاربرد هود در آشپزخانه

كاربرد هود در آشپزخانه

هود در آشپزخانه كاربردهاي زيادي دارد. مهم ترين كار آن به بيرون راندن بو، دود و بخاري است كه در هنگام آشپزي بلند مي شود. به عبارت ديگر، هود گاز، رطوبت و چربي هاي هوا را به بيرون از منزل مي كشد و ميزان رطوبت را در حد قابل قبولي ثابت نگاه مي دارد. در عين حال، چربي و رطوبت روي سقف و ديوارها نمي نشيند و آشپزخانه براي مدت زمان بيشتري تميز مي ماند. اگر هود يا دستگاه هواكش در آشپزخانه نصب نباشد، افزايش رطوبت شرايط را براي رشد ميكروب ها، قارچ ها و كپك ها فراهم مي كند و سلامت اعضاي خانواده را به خطر مي اندازد.

 انواع هود

به طور كلي در حال حاضر دو نوع هود در بازار موجود است. هودهاي تصفيه كننده و هودهاي داراي خروجي هوا. هودهاي تصفيه كننده، گردو‌غبار و بو را به داخل خود مي كشد، ذرات معلق را تا حد ممكن از هوا مي گيرد و دوباره هواي تصفيه شده را به آشپزخانه باز مي گرداند. هود داراي خروجي هوا به يك كانال متصل شده است كه گرد و غبار، چربي و بوي نامطبوع از طريق آن به بيرون فرستاده مي شود. اين هودها به دو شكل هودهاي معمولي و شومينه اي در بازار موجود است. هودهاي معمولي كه نسل قديمي هودها به حساب مي آيد، بالاي گاز نصب مي شود، ابعاد آن كمي كوچكتر از گاز است. به ديوار وصل مي شود، اغلب زير يك كابينت ديواري قرار دارد و به وسيله يك دريچه و كانال كه در داخل ديوار تعبيه شده است، هوا را به داخل دريچه و از آن جا به پشت بام و خارج هدايت مي كند. نقص اين نوع هودها اين است كه به مرور زمان روي عايق بندي و رنگ سقف تاثير مي گذارد. هودهاي شومينه اي بلندتر، بزرگ تر و به شكل قيف برعكس است. جنس اين هودها از مس، فلزهاي اكسيد نشدني يا ديگر فلزاتي است كه در مقابل گرما بادوام هستند و به راحتي تميز مي شود. هواكش اين هودها گاهي به ديوار و گاهي به سقف وصل مي شود كه نوع سقفي آن به هودهاي جزيره اي معروف است و اطراف آن شيشه اي است. تميز نگه داشتن آشپزخانه و وسايل آن به دلايل بهداشتي اهميت زيادي دارد زيرا بيماري‌هاي زيادي از طريق وسايل موجود در آشپزخانه به فرد منتقل مي شود

 

فيلترها :

تمامي هودها فيلتري دارد كه مقدار زيادي از چربي و گرد و غباري را كه گاهي وارد كانال هواكش مي شود جذب مي كند. اگر به هر دليلي امكان نصب هواكش براي شما مقدور نيست، از فيلترهاي زغالي استفاده كنيد. اين نوع فيلترها گرد و غبار و چربي را بهتر به خود جذب مي كند و اگر چه به اندازه هودهاي داراي هواكش موثر نيست اما به هر حال موجب پاك تر شدن هواي آشپزخانه مي شود.

 

فيلترهاي متاليك طول عمر زيادي دارد و اگر كه همراه با فيلتر زغالي از آن استفاده شود بسيار كاربردي است. فيلترهاي چربي فقط چربي را جذب مي كند و فيلترهاي زغالي بوي نامطبوع را جذب مي كند ولي به تنهايي چندان كارآمد نيست.

لامپ :

تقريبا تمامي هودها مجهز به لامپي هالوژني است كه به شما كمك مي كند اجاق گاز و غذايتان را بهتر ببينيد.

حسگر :

برخي از هودها به حسگرهايي مجهز است كه قدرت مكش هود را بر اساس مقدار آلودگي موجود در هوا تنظيم مي كند.

كليد تنظيم كننده دور موتور :

هودها داراي سه سرعت است كه ميزان قدرت دور موتور را برحسب ميزان آلودگي هوا تنظيم مي كند. براي آنكه قدرت مكش يك هود را آزمايش كنيد، كافي است يك برگ كاغذ يا تكه اي نخ را زير آن قرار دهيد.

 در ادامه بخواني: روش صحيح استفاده از هود در آشپزخانه

مكان مناسب براي نصب هود:

بهترين مكان براي نصب هود بالاي اجاق گاز و در فاصله ۴۰ تا ۶۰ سانتي متري است. به همين دليل هودهاي معمولي كارآمدتر از نسل جديد هودهاي شومينه اي و جزيره اي است.

مكان مناسب براي نصب هود 

روش پاك كردن هود

چنان چه گفته شد، تميز نگه داشتن آشپزخانه و وسايل آن به دلايل بهداشتي اهميت زيادي دارد . از آن جا كه هود بوي دود، رطوبت و چربي اضافه را هنگام پخت غذا جذب مي كند، فضاي مناسبي براي رشد كپك ها و باكتري هاست. پس حداقل ماهي يك بار، به ويژه اگر از گريل استفاده مي كنيد، هود را تميز كنيد.

ابتدا هود را خاموش كنيد.با مواد شوينده خارج و داخل هود را تميز كنيد.

مراقب باشيد به لامپ و پريز برق هود آسيبي وارد نشود. سپس با آب ولرم و صابون هود را بشوييد.

پنجره فلزي را كه چربي به خود مي گيرد در آب گرم حاوي مواد از بين برنده چربي خيس كنيد تا چربي‌ها پاك شود و يا اين كه با كمك برس هر دو طرف آن را بشوييد و قبل از اتصال مجدد كاملا خشك كنيد.

در ادامه بخوانيد: نكاتي در مورد تميز كردن فن و هود آشپزخانه

فيلترهاي فعال زغالي كه قابل شست و شو نيست بايد عوض شود. زغال با كثيف شدن اثر خود را از دست مي دهد بنابراين هر سال و اگر زياد پخت و پز مي كنيد، هر چند ماه اين فيلترها را تعويض كنيد. فيلترهاي متاليك را مي توانيد به آساني در ماشين ظرف شويي بشوييد.

براي تميز كردن هودهايي از جنس فلزهاي اكسيد نشدني هم مي توانيد از موم عسل استفاده كنيد. كثيفي را كه روي پره هاي فن جمع شده است، با مواد شوينده تميز كنيد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
پيام هاي صوتي انبوه چگونه به تجارت شما كمك مي كند؟

پيام هاي صوتي انبوه چگونه به تجارت شما كمك مي كند؟

پيام صوتي يك سيستم نوين است كه شما مي توانيد كاربردهاي فراوان آن را مشاهده كنيد. به همين دليل امروزه اقبال زيادي نسبت به اين ابزار تبليغاتي صورت گرفته است. پيامك صوتي انبوه عضوي از اين خانواده بزرگ است. يك پيامك صوتي در واقع يك پيام از پيش ضبط شده مي باشد كه شما مي توانيد در يك بازه زماني معين به تعداد زيادي از مخاطبان خود ارسال نماييد.

پيامك صوتي مي تواند هم توسط خود شما و هم توسط استوديوي حرفه اي ضبط صداي شركت ايجاد گردد. شما مي توانيد در اين پيام به معرفي محصولات و خدماتي كه داريد بپردازيد و يا اينكه مي توانيد در مورد مشتريان خود و ميزان رضايت مندي آنها از محصولات يا خدمات خود اطلاعات زيادي را به دست آوريد. به هر حال انجام تحقيق نيز يكي از كاربردهاي فراوان اين تكنولوژي مي باشد.

[مرتبط: مزاياي پيامك صوتي در جذب مشتريان بيشتر براي تجارت]

در اينجا صبحت از تكنولوژي به ميان آمد پس بياييد كمي در مورد ساختار اين پيامك هاي صوتي صحبت كنيم. همانطور كه گفته شد پيامك هاي صوتي ، پيام هاي صوتي از قبل ذخيره شده مي باشد كه مي توانيد آنها را به شماره هاي مد نظر خود ارسال نماييد. طرز كار به اين صورت است كه يك برنامه كامپيوتري اين پيام را به همراه ليستي از شماره هايي كه شما در اختيار ما قرار مي دهيد را در اختيار دارد. سپس طبق اين ليست به شماره ها زنگ زده شده و اين پيام را براي همه آنها پخش خواهد كرد.

در صورتي كه شما مايل به استفاده از اين سرويس باشيد يك پنل كاربري در اختيار شما قرار خواهد گرفت و مي توانيد از طريق آن نحوه ارسال پيام هاي خود را معين كنيد. در اين پنل ما يك پايگاه داده كامل از شماره هاي تمامي اپراتورهاي كشور در اختيار داريم و شما قادريد به هر كدام از مشتريان اين اپراتورها كه بخواهيد پيامك هاي صوتي خود را ارسال كنيد. هيچ محدوديتي در اين كار وجود ندارد و شما به هر تعداد و هر نوع اپراتوري كه بخواهيد مي توانيد ارسال نماييد.

پيامك هاي صوتي

در ضمن امكان معين كردن بازه جغرافيايي براي شماره هاي مد نظر نيز وجود دارد. به عنوان مثال شما مي توانيد معين كنيد كه پيام هاي شما به يك شهر خاص و به يك منطقه خاصي از آن ارسال شود. اين پايان كار نيست و شما مي توانيد معين كنيد كه اين پيام ها براي مشتركين كدام يك از اپراتورها نيز ارسال گردد. اين قابليت ها اين اجازه را به تجارت و كسب و كار شما خواهد داد تا بتوانيد پيامك هاي صوتي خود را به شكلي كاملا هدفمند و حساب شده ارسال نماييد و ميزان درصد موفقيت تجارت خود يا معرفي خدمات را بالا ببريد.

[مرتبط : چرا كسب و كار شما نياز به سيستم پيامك جمعي دارد]

پيامك صوتي انبوه به صورت برنامه ريزي شده ، يكي از بهترين خدماتي است كه توسط شركت هاي فعال در اين زمينه ارائه شده است. زيرا شما مي توانيد براي طيف عظيمي از مردم اين را به كار ببريد. شما با استفاده از اين ابزار قادر خواهيد بود پيام هاي صوتي خود در بازه هاي زماني خاصي كه از قبل معين مي كنيد ارسال نماييد. شما با تحقيق در خصوص اين نوع از زمان ها نيز مي توانيد بازه هاي زماني مناسب تري را براي به دست آوردن مشتريان بيشتر به دست آوريد.

برنامه ريزي ارسال پيامك هاي صوتي براي افراد مختلف

همانطور كه تا كنون متوجه شده ايد اين ابزار براي كاربران موبايل مي باشد. اما اين امكان هم هست كه شما بتوانيد پيامك هاي صوتي خود را براي شماره هاي ثابت نيز ارسال نماييد.

صاحبان مشاغل

اگر شما به عنوان يك صاحب شغل هستيد و مي خواهيد به دنبال ابزاري بگرديد كه بتوانيد از طريق آن بيشترين سطح برقرار ارتباط با مشتري را داشته باشيد توصيه ما بر اين است كه از سيستم پيامك صوتي انبوه استفاده نماييد. شما مي توانيد از تكنيك زمان بندي در ارسال استفاده كنيد و در نتيجه مي توانيد پيام هاي صوتي خود را در هر بازه زماني كه مايل باشيد ارسال نماييد. اين ابزار از لحاظ اقتصادي نيز نسبت به ديگر راه هاي تبليغاتي بسيار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اعتماد به موسسه خيريه

با استفاده از اين تكنولوژي بسياري از موسسه هاي خيريه مي توانند خود را به نحو خوبي به عموم مردم معرفي نمايند. آنها با اين روش مي توانند به صورت روزانه از تمامي افرادي كه مايل به كمك كردن به اين گونه از نهادها هستند استفاده نمايند.

كارخانجات معتبر

اين سيستم مي تواند در توسعه هرچه بيشتر مصرف كالاهاي شركت و كارخانجات بزرگ و معتبر كه اكنون براي خود برندي به دست آورده اند نيز مفيد باشد. مردم دوست دارند هميشه بتوانند اجناس خود را از كارخانه ها و شركت هاي معتبر خريداري نمايند و اين يك فرصت است كه به انها اجازه بدهيد كيفيت محصولات شما را به خوبي درك كرده و اقدام به خريد بيشتر از شما كنند.

نكته مهمي كه در خصوص اين نوع از بازاريابي وجود دارد اين است كه شما ديگر محدود به زمان نخواهيد بود. واقعيت دنياي تبليغاتي امروزي تغيير كرده است و شما ديگر نمي توانيد مشتريان خود را در ستون هاي صفحات روزنامه ها به دام اندازيد. امروزه مردم خيلي كمتر روزنامه مطالعه مي كنند و با گسترش ابزارهاي ارتباطي مختلف بخصوص در تلفن همراه ، افراد سعي مي كنند تمامي نيازهاي خود را از طريق همين گوشي خود برطرف سازند به همين دليل شما بايد تمامي تمركز خود را بر روي اين وسيله كه بيشترين زمان را در دست مشتريان است قرار دهيد و براي جذب مشتري از طريق اين وسيله اقدام كنيد.

سيستم ارسال پيامك صوتي به صورت انبوه در واقع راهي است كه شما مي توانيد به وسيله آن يك ارتباط كاملا شخصي ، تعاملي و منحصر به فرد با مخاطبان خود داشته باشيد. اين نوع از ارتباط و اين دست از تبليغات از طريق اين نوع ارتباط گيري با مشتري اگر بتواند در بازه هاي زماني تاثير گذار در طول روز اتفاق بيافتد آنگاه شما مي توانيد با قيمتي مناسب بيشترين حجم از مشتريان را دريك بازه زماني كوتاه به دست آوريد. و اين آرزوي تمامي صاحبان مشاغل براي توسعه تجارت شان مي باشد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
كاربردهاي شاخص استفاده از سيستم پيامك صوتي انبوه

كاربردهاي شاخص استفاده از سيستم پيامك صوتي انبوه

ما در شركت ليوپيامك به شما كمك خواهيم كرد كه بتوانيد به مخاطبان هدف خود از طريق يك راه كامل آسان و سريع و همچنين با يك هزينه كامل مناسب دست يابي پيدا كنيد. ما قادر هستيم به شما كمك نماييم كه بتوانيد به تمامي شماره هاي همراه و ثابت در كشور پيام هاي صوتي خود را ارسال نماييد.

پيام صوتي انبوه يك تكنولوژي كاملا ساده است كه به شما اجازه مي دهد يك پيام تبليغاتي را ضبط كرده و اين پيام را به صدها و هزاران نفر با شماره هاي ثابت يا همراه در يك بازه زماني كوتاه ارسال نماييد. اين نوع از پيام هاي صوتي انبوه يا گروهي در مواردي مانند هشدار براي تجمع ها ، اعلام ها و براي تجارت و اهداف پيشبردي كاربرد دارد.

اين نوع از پيام هاي صوتي انبوه در موارد ديگر نيز كاربرد دارد. از جمله اين موارد مي توان به كمپين هاي سياسي ، تحقيق در مورد مشتريان ، بازاريابي موبايل  ، هشدار در مورد ملاقات ها ، تماس هاي بيداري ، تماس هاي اورژانسي ، يادآوري هاي پزشكي و بسياري موارد ديگر اشاره كرد.

تماس صوتي انبوه چيست؟

همانطور كه گفته شد تماس هاي صوتي انبوه تعدادي از پيام هاي صوتي از قبل ضبط شده مي باشد كه شما مي توانيد آنها را به تعداد زيادي از شماره هاي همراه يا ثابت در كشور ارسال نماييد. اين نوع از تماس ها به صورت كامل اتوماتيك انجام مي شوند يعني هيچ گونه دخالت انساني در آنها وجود ندارد. نحوه كار به اين صورت است كه يك ليست از شماره هاي تعيين شده به يك نرم افزار كامپيوتري داده مي شود و به ترتيب به اين شماره ها تماس حاصل مي شود و براي هر كدام از اين تماس ها پيام صوتي از قبل ضبط شده اي پخش مي گردد.

تماس صوتي انبوه

پيام هاي صوتي انبوه اين امكان را به شما خواهد داد تا بتوانيد پيام هاي تبليغاتي از قبل ضبط شده خود را به هر زباني كه مايل باشيد به تمامي شماره هاي موجود همراه و ثابت در كشور ارسال نماييد. تماس هاي صوتي انبوه يك ابزار قدرتمند در معرفي بهتر محصولات و خدمات و اطلاع رساني به صورت جمعي وو گروهي مي باشد. اما شايد بتوان گفت كه مهم ترين مزيت اين نوع از پيام ها اين است كه مي توانيد در يك بازه زماني كوتاه به تعداد نامحدودي شماره و درر يك بازه زماني كوتاه ، پيام هاي خود را ارسال نماييد.

پنل پيام هاي صوتي اين امكان را به شما خواهد داد تا بتوانيد پيام هاي خود را به لهجه هاي و گويش هاي مختلف براي سفارشي سازي و ارسال به نقاط مختلف كشور ضبط كرده و آنها را ارسال نماييد. شايد در آن مناطق كساني باشند كه زياد با لهجه فارسي اشنايي نداشته باشند و شما مي توانيد بنا به نيازز و منطقه اي كه مي خواهيد در آن تبليغات داشته باشيد ، پيام هاي خود را ايجاد كنيد.

سيستم پيام رسان صوتي آخرين پيام رساني است كه شما براي انجام تماس هاي خود مي توانيد از آن استفاده كنيد. شما مي توانيد ليستي از شماره هايي كه مي خواهيد با آنها تماس گرفته شود را براي ما ارسال كرده و ما نيز اين پيام را براي اين شماره ها پخش خواهيم كرد. مخاطب شما مي تواند به پيام شما گوش دهد و در صورتي كه مايل باشد و شما بخواهيد مي تواند به پيام هاي شما پاسخ نيز بدهد.

پنل ارسال پيام هاي صوتي ليو داراي امكانات گسترده اي مي باشد. اين پنل يك ابزار ايده آل براي اعلام هاي وقايع ، توسعه و معرفي بهتر براي كمپين هاي سياسي ، افزايش ميزان سرمايه گذاري در پروژه ها ، تحقيق در مورد كالا يا خدمات از مشتريان ، تحقيق در مورد ميزان رضايت مندي مشتريان ، ياد اروي ها و خدمات مرتبط با آن ، معرفي كالاها و خدمات نوين ، ثبت آراء ، اعلام هاي همگاني ، يادآوري موارد اورژانسي ، ياد آوري براي اقساط مانند بيمه ها ، بازاريابي براي خدمات و محصولات و بسياري موارد ديگر.

موارد مهم استفاده از پيامك هاي صوتي انبوه

  • جمع آوري بازخوردها از سوي مشتريان ، كارمندان ، مخاطبان و ديگر انواع آن.
  • اعلام كردن برخي از حادثه هاي ويژه در مواقع ضروري
  • ارتقاء كمپين هاي سياسي
  • ثبت اراء براي كمپين ها
  • تماس براي يادآوري مراسم هاي ويژه
  • بازاريابي براي خدمات و محصولات مختلف
  • اعلان هاي عمومي
  • يادآوري براي موارد اورژانسي
  • تاييد براي ليست نظرات از پيش تايين شده ، ملاقات هاي از قبل تعيين شده و كنفرانس ها
  • توانايي در ثبت بازخوردهايي به صورت بله / خير.
  • افزايش عايده براي گروه هاي اجتماعي
  • اعلان وقايع براي سازمان هاي بزرگ
  • امكان ضبط و ارسال پيام توسط خود شما
  • امكان ارتباط تعاملي با كاربر
  • برنامه زمان بندي براي ارسال تماس ها
  • مراقبت هاي پزشكي
  • اعلان براي شعبه هاي مختلف بانكي
  • اعلان براي قسط هاي مختلف مانند اقساط بيمه
  • تورهاي گردشگري
  • موسسات آموزشي

امكانات ويژه

  1. امكان بهره مندي از سيستم آناليز پيام هاي ارسال شده . شما در اين بخش مي توانيد يك آناليز دقيق از جنبه هاي مختلف در مورد ارسال پيامك هاي خود داشته باشيد و بنابراين مي توانيد در مورد چگونگي ارسال پيام هاي خود استراتژي هاي مختلفي را داشته باشيد.
  2. امكان محاسبه تماس هاي رسيده . شما مي توانيد ليستي از شمارهايي كه به شما پاسخ داده اند را مشاهده كرده و آن را با ليست شماره هايي كه به پيام شما پاسخ نداده اند مقايسه كنيد تا بتوانيد در صورت نياز يك تجديد نظر در مورد نحوه ارسال پيام به آن شماره هاي خاص داشته باشيد.
  3. براي آن دسته از تماس هايي كه به آنها از سوي مشتري پاسخي داده نشده است مي توانيد يك برنامه زمان بندي تماس مجدد داشته باشيد. همچنين مي توانيد زمان بندي جديد را بر اساس آمار بدست آمده از ساعت هايي كه مشتريان بيشترين پاسخ به تماس ها را داشته اند در نظر گرفته و بر حسب اين موارد بازه زماني جديد را معين كنيد.
  4. در مواردي كه نياز است شما در مورد يك موضوع خاصي تحقيق به عمل آوريد و يا اينكه مي خواهيد باز خورد مشتريان در مورد يك كالا يا خدمات را داشته باشيد مي توانيد از قدرت تعاملي تماس هاي صوتي استفاده كنيد. به اين صورت كه در پيام خود گزينه هاي پيش فرضي را با شماره هاي 0 تا 9 معين كرده و از مشتري بخواهيد تا نظر خود را در قالب يكي از اين شماره ها در انتهاي تماس از طريق صفحه كليد گوشي خود ارسال نمايد. سپس اين پاسخ ها در سيستم جمع آوري شده و شما مي توانيد گزارش كاملي از آن را در اختيار داشته باشيد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
امكانات و مزاياي سيستم پيامك صوتي انبوه

امكانات و مزاياي سيستم پيامك صوتي انبوه

 

 شماره گير خروجي

با كاربران خود مي توانيد به زبان آنها ارتباط برقرار نماييد. پيام هاي خود را مي توانيد با صداي خودتان ضبط كنيد. همچنين مي توانيد از امكان تبديل متن به صدا يا آپلود يك كليپ و انتقال آن بلافاصله به شماره هاي مد نظر استفاده كنيد. همچنين مي توانيد ميزان تعداد تكرارهاي تماس براي آن دسته از تماس هايي كه پاسخ داده نشده است را نيز معين كنيد.

راه هاي ساخت كليپ صوتي :

  • با شماره هاي ما تماس بگيريد و از دستورالعمل هاي داده شده پيروي كنيد و پيام صوتي مورد نظر خود را ضبط كنيد. شماره تلفني كه با آن تماس گرفته ايد و صداي مورد نظر را با آن ضبط كرده ايد را در اختيار ما قرار دهيد ما به همان شماره پيام صوتي ضبط شده شما را ارسال مي كنيم تا بتوانيد خودتان نيز كيفيت آن را متوجه شويد.
  • يك كليپي كه هم اكنون استفاده شده است را نيز مي توانيد ارسال كنيد و ما از آن بهره خواهيم برد.
  • همچنين مي توانيد از موتور قدرتمند تبديل متن به گفتار ما استفاده كرده وبا انتخاب يكي از صداهاي پيش فرض اقدام به ضبط آن كنيد.
  • استفاده مجدد از كليپ هايي كه قبلا ساخته شده است چه توسط شما و چه توسط ديگران .

شماره گير خروجي با پاسخ تعاملي صوتي كاربر

شما مي توانيد ارتباط خود با مشتري را با قابليت پاسخ تعاملي صوتي كاربر به ميزان بسيار زيادي بهبود بخشيد. از كاربران خود در پيام صوتي خود سوالاتي كنيد و جواب هاي آنها را به صورت بلادرنگ دريافت نماييد. اين كار براي دريافت تاييد ها ، فيدبك ها و نظرات كاربران بسيار موثر است. رابطط اينترنتي ما اين كار را براي شما بسيار سهل و آسان مي كند.

شماره هاي تماس هاي از دست رفته

شما بايد بتوانيد بيشترين سود را از ميزان تبليغات خود داشته باشيد. بنابراين بايد آمار دقيقي از ميزان تعداد تماس هايي كه به آنها پاسخ داده نشده است به دست آوريد. شما بايد تمامي تماس هاي از دست رفته را با يك پيامك يا يك تماس مجدد ديگر پيگيري كنيد. بايد بدانيد كه دسترسي و نتيجه گرفتن از يك تماس از دست رفته مي تواند تا ده برابر يك تماس جديد موثرتر واقع شود.

تحقيق در مورد ميزان رضايت مندي مشتري

در اين سيستم شما مي توانيد بدون اينكه بخواهيد هزينه زيادي را داشته باشيد يك تحقيق جامع از ميزان رضايت مندي مشتريان خود داشته باشيد. شما مي توانيد فيد بك و باز خورد نظرات كاربران خود را از طريق تماس صوتي در اختيار داشته باشيد. شما مي توانيد براي گزينه هاي خود شماره هاييي تعيين كنيد و از مشتريان خود بخواهيد كه نظرات خود را بر اساس اين مقادير به شما ارسال نمايند.

چگونه كار مي كند:

  • سوالات و پيام هايي كه مي خواهيد مشتريان شما بتوانند به آن پاسخ دهند را ضبط كنيد.
  • شما همچنين مي توانيد حتي متن هايي را به پيام صوتي خود اضافه كنيد و ما براي شما اين متن ها را به صدا تبديل خواهيم كرد.
  • براي هر سوالي يك مقاديري را به صورت عددي تعيين كنيد تا كاربران شما بتوانند به آنها پاسخ دهند.
  • شما مي توانيد نتيجه تحقيقات خود را به وسيله امكان پخش همگاني سيستم به ديگران نيز معرفي كنيد
  • سيستم اين توانايي را دارد كه نتيجه اين تحقيق را به صورت يك گراف قابل فهم براي شما تبديل نمايد.

متن به گفتار

با موتور تبديل متن به گفتار ، مي توانيم تمامي پيام هاي متني شما را به كليپ هاي صوتي ضبط شده با صداي كاملا طبيعي تبديل كنيم. ما در حدود 100 صداي نمونه داريم كه به لهجه هاي مختلف كشور وجود دارند. شما مي توانيد حتي پيام هاي خود را به تعداد معيني از كاربران به صورت ويژه ارسال كنيد تا با آنها ارتباطي ويژه تر داشته باشيد.

ضبط و ارسال آني

شما مي توانيد بلافاصله پيام هاي صوتي خود را ضبط كرده و آنها را براي مشتريان خود ارسال كنيد. به شماره هاي ما تماس بگيريد و صداي خود را ضبط كنيد. يك گروه از مخاطبان خود را انتخاب كنيد و بلافاصله پيام هاي خود را براي آنها ارسال نماييد. اين نوع از ارسال هاي گروهي براي سازمان ها و نهاد هاي جهت اطلاع رساني هاي مختلف مناسب مي باشد.

تنظيم اوليه:

  • به حساب كاربري خود وارد شده و گروه هايي را براي ارسال پيام به آنها معين نماييد.
  • همچنين مي توانيد در دفترچه تلفن اختصاصي خود براي هر كدام از گروه ها يك نشانه خاص در نظر بگيريد تا بتوانيد به صورت سريع تري دسترسي داشته باشيد.
  • اضافه كردن شماره هاي قابل اعتماد براي دسترسي به اين پنل جهت كمك كردن به شما در مديريت اين بخش

نحوه استفاده :

  • شما مي توانيد از تمامي شماره هايي كه قبلا به عنوان شماره معتبر در سيستم ثبت كرده ايد تماس بگيريد و اقدام به ضبط پيام هاي صوتي خود نماييد.
  • پس از ضبط صداي مورد نظر خود ، نشانه گروه هايي كه مي خواهيد پيام هاي خود را آنها ارسال كنيد معين نماييد.
  • تنها در صورتي هزينه شما محاسبه مي گردد كه به تماس هاي صوتي گرفته شده ، پاسخي از سوي كاربران داده شود.

پرداخت به ازاء استفاده

با سيستم هوشمند ما شما تنها به ازاء آن دسته از تماس هايي كه پاسخي از سوي كاربران داده شود پول پرداخت خواهيد كرد. هيچ هزينه ثابت ماهيانه اي براي شما در نظر گرفته نشده است. تنها تماس هاي پاسخ داده شده براي شما محاسبه خواهد شد. شما مي توانيد نحوه محاسبه اين نوع از تماس ها را در ليست اعلام شده توسط سيستم مشاهده نماييد.

چرا بايد ما را انتخاب كنيد:

  • هيچ مبلغ ماهيانه يا سالانه اي از شما دريافت نخواهد شد
  • تنها تماس هاي پاسخ داده شما مي تواند براي شما هزينه محاسبه شود
  • امكان استفاده از گزارش گيري براي مشاهده تماس هايي كه با مشتريان شما برقرار شده است.

يكپارچه سازي رابط برنامه كاربردي

اين امكان براي شما وجود دارد كه بتوانيد رابط كاربردي برنامه ما را در سيستم هاي محلي خود يكپارچه سازي كنيد. براي اين كار كافيست كه بخش فني ما مراجعه كرده و در اين صورت گروه پشتيباني شركت اين امكان را در مدت كوتاهي براي شما فراهم خواهد كرد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
مهم ترين مزيت هاي تماس هاي صوتي انبوه در معرفي خدمات

مهم ترين مزيت هاي تماس هاي صوتي انبوه در معرفي خدمات

تماس هاي صوتي انبوه در واقع يك تكنولوژي ساده است كه يك پيام صوتي از قبل ضبط شده را به صدها يا هزاران شماره ثابت يا همراه در يك بازه زماني  كوتاه ارسال مي كند.

تماس هاي صوتي انبوه ، تماس هاي صوتي اتوماتيكي هستند كه شامل يك ليست مديريت شده از شماره هايي مي باشد كه به صورت چند تايي با آنها تماس حاصل شده و يك پيام صوتي معين زا براي تمامي شماره هاي موجود در ليست پخش مي كند. اين نوع از ارسال پيام هاي صوتي به صورت انبوه اين مزيت را دارد كه بتوانيد پيام هاي خود را به صورت كاملا شخصي و مفيد به كاربران خود منتقل سازيد.

پيام هاي صوتي انبوه اين اجازه را به شما خواهد داد كه بتوانيد پيام هاي تبليغاتي از پيش ضبط شده را به زبان هايي كه مايل هستيد ارسال نماييد. پيام هاي صوتي انبوه يك ابزار قدرتمند براي سياست گذاري و برند سازي كالاها ، محصولات و خدمات مي باشد. مهم ترين مزيت پيام هاي صوتي اين است كه شماا مي توانيد پيام هاي خود را به تعداد زيادي از مخاطبان خود به صورت كاملا امن و در يك حالت خصوصي و در يك بازه زماني كوتاه ارسال كنيد. اين كار براي عمليات هايي كه نياز است تا در يك مدت كوتاه انجام شوند بسيار مفيد است زيرا شما مي  توانيد حداكثر در دو روز باز خورد پيام هاي ارسال شده براي مشتريان خود را مشاهده نماييد.

همچنين شما مي توانيد از اين سيستم همانند سيستم هاي ارسال پيامك متني استفاده كنيد. براي اين كار كافيست تا در سايت ثبت نام كرده و ايجاد حساب كاربري كنيد. سپس يك پنل پيامك صوتي براي مديريت پيام هايي كه مي خواهيد ارسال كنيد در اختيار شما قرار خواهد گرفت و از طريق آن مي توانيد يك ليستي از پيام هايي را كه مي خواهيد به ديگران ارسال شود معين كنيد. سپس حساب كاربري خود را شارژ كرده و به راحتي و با زدن يك دكمه مي توانيد اين پيام ها را ارسال كنيد.

سفارشي سازي نحوه ارسال پيام هاي صوتي

قابليت مهم ديگري كه در پنل پيامك صوتي وجود دارد اين است كه شما مي توانيد در صورتي كه ليستي از شماره ها در اختيار نداريد و يا يك گروه خاصي را مد نظر نداريد كه بخواهيد به آنها پيام هاي خود را ارسال كنيد كافيست تا از پايگاه داده قوي سايت ما استفاده كنيد. در اين پايگاه داده ها تعداد بيشماري ازز شماره هاي اپراتورهاي مختلف كشور وجود دارد و شما مي توانيد براي هر كدام كه مايل باشيد و به هر تعداد كه بخواهيد پيامك هاي خود را ارسال كنيد.

همچنين امكان ارسال پيام هاي صوتي به تفكيك منطقه جغرافيايي وجود دارد. بدين معنا كه شما مي توانيد پيام هاي صوتي خود را به يك شهر خاص و براي مشتركين يك اپراتور خاص و حتي در يك منطقه جغرافيايي خاص از آن شهر ارسال كنيد. در كنار اين مسئله شخصي سازي زبان ارسال پيامك را نيز اضافه كنيد.

همانطور كه گفته شد شما مي توانيد پيام هاي صوتي از پيش ضبط شده را براي مشتريان خود ارسال كنيد به اين معنا كه مي توانيد خودتان اقدام ضبط اين پيام ها كرده و آن را به پنل خود مديريت كنيد. و اگر كه شما با تكنيك هاي اين كار آشنايي لازم نداريد نيز باز هم جاي نگراني نيست و شما مي توانيد اين كار را به استوديوي ضبط پيام حرفه اي ما بسپاريد. ما در اين جا مي توانيم پيام هاي صوتي تبليغاتي شما را با بهترين كيفيت و بيشترين اثر گذاري آماده كرده و شما اين پيام هاي صوتي حرفه اي را براي كساني كه مي خواهيد ارسال كنيد.

اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه در مورد پيام شما مي بايست دقت زيادي داشته باشيد زيرا لحن ، نوع و جنس صدا و داشتن يا نداشتن موسيقي پس زمينه همگي عواملي هستند كه در ميزان گيرايي و جذب مشتري بيشتر براي تجارت شما توسط پيام هاي صوتي بسيار تاثيرگذار است. مسلما يك پيامم  صوتي كه با تكنيك هاي خاص در استوديو ضبط مي گردد تاثير بيشتري بر روي افراد دارد تا اينكه شما بخواهيد خودتان اقدام به ضبط صدا كنيد.

همچنين شما اين پنل به شما اجازه خواهد داد كه معين كنيد پيام صوتي خود را مي خواهيد به كدام زبان و كدام لهجه ضبط كنيد و به كدام بخش از كشور آن را ارسال نماييد. بنابراين شما با اين روش مي توانيد تعداد زيادي از مخاطبان را در يك بازه زماني كوتاه با طيف بيشتري از تنوع در اختيار داشته باشيد.

راه كار پيام رساني از طريق تلفن ، يك تماس هوشمند اتوماتيك است براي به دست آوردن هزاران نفر و ارسال پيام هاي صوتي خصوصي به بسياري از انها و همچنين پاسخ به آنها در همان بازه زماني كوتاه . اين سيستم پيام هاي ضبظ شده از سمت شما را كه براي ما ارسال كرده ايد به همان ليستي از شماره ها كه معين كرده ايد ارسال مي كند. از آنجايي كه اين كار به صورت كاملا خودكار انجام مي شود هيچ دخالت انساني در آن وجود ندارد بنابراين ميزان اشتباه در اين حالت به صفر خواهد رسيد. همچنين وقتي كه يك انسان اقدام به تماس كند تا چند پيام اول انرژي لازم براي پيام را دارد ولي پس از مدتي با كم شدن انرژي ممكن است پيامي كه به مشتري داده مي شود كارايي لازم را نداشته باشد و نتواند آنگونه كه بايد مشتري را ترغيب به استفاده از خدمات شما كند.

كاربردهاي استفاده از تماس صوتي

كاربردهاي استفاده از تماس صوتي

  • گزارش تعداد تماس هاي پاسخ داده شده توسط مشتريان
  • ارسال هشدار در مواقع ضروري
  • ارتقاء كمپين هاي سياسي
  • يادآوري براي مراسم هاي خاص
  • بازاريابي براي محصولات و خدمات
  • اطلاع رساني هاي عمومي
  • امكان معين كردن پاسخ هاي مثبت يا منفي از سوي كاربران
  • امكان جمع آوري كمك هاي مالي در اقدامات بشر دوستانه
  • پشتيباني از سيستم در موارد خاص
  • امكان ضبط و پخش همگاني تماس هاي صوتي با توجه به سليقه شما و حتي توسط خود شما
  • برنامه ريزي براي ارسال پيام هاي صوتي در بازه هاي زماني متفاوت
  • يادآوري براي مراقبت هاي پزشكي
  • معرفي خدمات براي آژانس هاي بيمه
  • معرفي خدمات و تورها و برناه هاي سازمان هاي گردشگري
  • خدمات رساني وقايع براي دانشگاه ها و مراكز آموزشي 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
بازاريابي يا PPC

بازاريابي يا PPC

 معرفي گوگل ادوردز در تبليغات كليكي

 
گوگل ادوردز، پلتفرم تبليغات كليكي (PPC) گوگل است كه كسب و كارها را براي ساخت كمپين تبليغاتي استفاده مي شود. ادوردز در تبليغات كليكي به كاربران سرويس پرداخت به ازاي هر كليك را در موتور جستجوگر گوگل ارائه مي دهد.

بازاريابي كليكي در گوگل ادوردز ارزشمند است چون موتورجستجوگر گوگل بعنوان يكي از محبوبترين موتورهاي جستجوگر ترافيك بسياري را از طريق كليك بروي تبليغات به وب سايت جاري خواهد كرد. اما چگونه كلمات و عبارات كليدي خود را انتخاب كنيم؟ فاكتورهايي براي انتخاب كلمات كليدي در تبليغات كليدي وجود دارد كه :

  • مرتبط بودن : ساخت ليست مرتبط از كلمات كليدي، ساخت گروه كلمات كليدي ونوشتن توضيح مناسب براي آن
  • امتياز به كيفيت : گوگل به كيفيت و مرتبط بودن كلمات كليدي در كمپين بازاريابي پرداخت به ازاي كليك، امتياز مي دهد.

بازاريابي پرداخت به ازاي كليك يا ppc

بازاريابي پرداخت به ازاي كليكي يا تبليغات كليكي، مدلي از بازاريابي اينترنتي است كه تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي كه بر روي تبليغ آنها در موتورهاي جستجوگر انجام مي شود هزينه اي را پرداخت مي كنند. معمولاً تبليغات كليكي در موتورهاي جستجوگر مانند گوگل، بينگ و ياهو انجام مي شود و به ازاي نمايش تبليغات در صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر هزينه اي در ازاي هر كليك به اين شركت ها پرداخت مي شود. روش تبليغات كليكي روشي بسيار تاثيرگذارو هدفمند در جذب مشتريان وافزايش ترافيك هدفمند به وب سايت است.

زماني كه كاربر كلمه كليدي يا عبارت كليدي مورد نظر خود را در موتور جستجوگر جستجو مي كند تبليغات شما در بالا، اطراف و يا پايين صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر به نمايش در مي آيد.
براي موفقيت در تبليغات كليكي بايد آناليز كلمات كليدي و عبارات كليدي انجام شود و كلمات كليدي بر اساس آنچه كاربران بيشتر جستجو مي كنند انتخاب شود. در اين صورت درصد جذب ترافيك بازديدكننده و تبديل آن به مشتري افزايش خواهد يافت.
بهترين نوع تبليغات كليكي، ساخت ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار و بكارگيري آن براي جذب ترافيك هدفمند است. اين نوع تبليغ كليكي با كاهش حضور كاربران غيرمرتبط، باعث مي شود هزينه هاي پرداختي كاهش پيدا كند.

آناليز تبليغات كليكي

آناليزكلمات كليدي براي تبليغات كليكي فوق العاده زمان گير است، اما درعين حال براي موفقيت كمپين تبليغات كليكي بسيار مهم است. به ازاي هر كليك قرار است مبلغي پرداخت شود، پس بايد كلماتي كه انتخاب مي شود فوق العاده كاربردي در بين كاربران و مرتبط با كسب و كارمان باشد، در غير اينصورت كاربراني كه بر روي تبليغات ما كليك مي كنند كاربراني هستند كه به دنبال اهداف ديگري هستند.
به منظور ساخت گروه كلمات كليدي موفق اين چند مورد را بخاطر داشته باشيد:

  • مرتبط بودن : شما هرگز به ازاي بازديدكننده اي كه از كسب و كار شما چيزي نمي خواهد و به شما ارتباطي ندارد نبايد پولي پرداخت كنيد!هدف  كليك هاي هدفمند است كه افزايش رتبه تبليغات كليكي را درپي داشته باشد و سودآوري بهمراه داشته باشد.
  • كلمات جامع باشد : ليستي از كلمات جامع بسازيد تا مورد استفاده عموم مرتبط با كسب و كارتان باشد.
  • ليست گسترده كلمات : ليست گسترده اي از كلمات كليدي بسازيد تا بتوانيد سيل گسترده تري از كليك هاي هدفمند داشته باشيد.

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
١٠نكته كليدي و مؤثر جهت افزايش بازديد وب سايت

١٠نكته كليدي و مؤثر جهت افزايش بازديد وب سايت

ثبت وب سايت در موتورهاي جستجوگر

به عنوان مثال اگر مي خواهيد ببينيد كه گوگل شما را فهرست كرده است به اين صورت جستجو كنيد Site:example.com

  • اگر صفحات وب سايت شما در موتورجستجوگر گوگل به نمايش درآمد يعني در موتور جستجوگر گوگل فهرست يا ايندكس شده است.
  • اگر به نمايش درنيايد، ممكن است وب سايت يا صفحه اي از وب سايت جديد باشد و گوگل هنوز آنرا شناسايي نكرده است. براي شناسايي و فهرست آن محتواي خود را در گوگل ثبت كنيد.
  • اگر وب سايت در موتورجستجوگر گوگل به نمايش در نيامد ممكن است نقصي در قوانين وبمستري گوگل وب سايت شما وجود داشته باشد. قوانين  وبمستري گوگل براي ساخت وب سايتهاي مفيد و كاربردي براي كاربران وب سايتها وضع شده است.

ليست صفحات وب سايت خود را در موتورهاي جستجوگر جا كنيد!

  • تجربه حضور كاربران در وب سايت از فهرست حضور شما در نتايج موتورهاي جستجوگر شروع مي شود. الگوريتم هاي گوگل بصورت خودكار صفحات وب سايت شما را در نتايج خود فهرست مي كنند. اگر مي خواهيد صفحاتي در وب سايت خود بسازيد تا كاربران را ترغيب به كليك كنيد اين مراحل را انجام دهيد.
  • تايتل يا موضوع صفحهات وب سايت خود را مفيد و خوب بسازيد. حتماً بايد كاربردي، توضيحي از مطلب و مرتبط با فعاليت آن صفحه باشد.
  • URL صفحه بايد ساده و قابل فهم براي كاربر باشد. از كاركترها و آي دي ها استفاده نشود.
  • دسكريپشن و يا توضيح صفحه بايد مرتبط با فعاليت صفحه باشد. متاتگ دسكريپشن بايد در هر صفحه متناسب با آن صفحه نوشته شود.
  • مكان فيزيكي كسب و كار خود را به Google Places براي نمايش جزييات مكان شما در نتايج معرفي كنيد.
  • لينك هاي سايت خود را مديريت كنيد. براي ناوبري كاربري بهتر حتماً به مديريت لينك هاي وب سايت خود بپردازيد. تا زماني كه شما لينك هاي درست در وب سايت خود نداشته باشيد انتظار نداشته باشيد گوگل سايت لينك شما را بسازد.

 ارتقا رتبه وب سايت در موتور جستجوگر

رتبه سايت در نتايج موتورهاي جستجوگر به بيش از صد فاكتور كه در نهايت به مفيد بودن يك وب سايت اشاره دارد بستگي دارد. بصورت كلي وبمسترها با ساخت وب سايت هاي با كيفيتي كه براي كاربران مفيد است و كاربران آنها را به اشتراك مي گذارند مي توانند رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجوگرر افزايش دهند.

الگوريتم جستجو

جستجو در موتورهاي جستجوگر يعني پاسخي كه موتورجستجوگر به كاربر مي دهد، ممكن است بصورت يك مقاله جديد، نتيجه يك مسابقه فوتبال، يك سوال، يك ويديو و يا نقشه باشد. الگوريتم هاي موتورهاي جستجوگر هزاران صفحه وب سايت را آناليز مي كنند و با كيفيت ترين وب سايتها و مرتبط ترين جواب ها به سوالات كاربران را پاسخ مي دهند.

عبارات و كلمات كليدي

بجاي تمركز روي يك كلمه كليدي خاص، براي ساختن عبارات كليدي ساخته شده از چند كلمه كليدي تلاش كنيد. در حال تحقيق هستيد كه چه تاكتيك و برنامه اي را براي انتخاب كلمات و عبارات كليدي صفحات وب سايت خود اتخاذ كنيد؟ براي اينكار مي توانيد از برنامه هايي كه سرويس برنامه ريزي انتخابب كلمات كليدي به شما ارائه مي دهند استفاده كنيد. مانند Google Trends
در مورد گوگل ترندز مقاله اي نوشته ايم كه مي توانيد بخوانيد. چگونه از Google Trends در سئو استفاده كنيم ؟ بخاطر داشته باشيد كه : براي هر صفحه يك تايتل و موضوع در نظر بگيريد، منظور در اينجا استفاده از متاتگ تايتل است و همينطور عبارات كليدي مشخص مربوط به آن صفحه از وب سايت يعني متاتگ كلمات كليدي.

چگالي كلمات كليدي

يكي از مواردي كه گوگل به آن اهميت مي دهد چگالي كلمات كليدي استفاده شده در صفحه اي از وب سايت است. به عبارتي ديگر، تعداد دفعاتي كه كلمه كليدي يا عبارت كليدي مورد استفاده قرار مي گيرد. از عبارات كليدي مشهور استفاده كنيد و سعي نكنيد موتور جستجوگر را با استفاده يكسان از كلمات كليدي و يا پنهان كردن كلمات كليدي دور بزنيد! واقعاً اين روشها ديگر عمل نمي كند و در واقع شما با اين روشها وب سايت خود را به سمت جريمه شدن توسط گوگل پيش مي بريد.
از پاراگراف هاي دقيق براي توضيح صفحهات وب سايت خود استفاده كنيد. اين هم تمرين خوبي است و هم به موتورهاي جستجوگر براي پيدا كردن صفحات شما كمك خواهد كرد.

نام صفحات وب سايت

صفحات وب سايت خود را با تگ تايتل نام گذاري مناسب كنيد. واقعاً مهم است چون گوگل صفحات وب سايت را با نام آنها در نتايج جستجو به نمايش در مي آورد. صفحاتي از وب سايت كه نامي ندارند و بصورت ديفالت نام آنها (Untitled) است هيچ كاربري را تشويق به كليك برروي لينك وب سايت شما نخواهد كرد. سعي كنيد از كلمات و عبارات كليدي نيز در وب سايت خود استفاده كنيد.

اما چگونه رتبه وب سايت در گوگل را افزايش دهيم؟

موتور جستجوگر گوگل، www.google.com، روشها و متدهايي براي نمايش وب سايتها در رتبه هاي بالاي نتايج جستجوي خود دارد. فرمول اصلي آنها يك راز است، اما براي ارتقا رتبه وب سايت در موتور جستجوگر گوگل راه هايي وجود دارد. اين قوانين را بهينه سازي موتورهاي جستجوگر يا سئو مي نامند.
اين روش ها وب سايت شما را در صدر نتايج جستجو و رتبه اول نخواهد آورد، اما به رشد كوچكي در نتايج كمك خواهد كرد. مطمئن باشيد اگر فكر مي كنيد كه مي توانيد از روش هاي منفي در سئو استفاده كنيد، دير يا زود همانطور كه هميشه اتفاق مي افتد گوگل روشها و فرمولهاي خود را بروزرساني مي كند. چرا در آخر پس از تلاش ها شكست بخوريد؟
از ثبت وب سايت خود در وب سايتهاي اسپم و پنالتي شده خودداري كنيد چون آنها فقط به اعتبار وب سايت شما ضربه خواهند زد.

لينك هاي سريع و يا لينك هاي هميشگي و ثابت

يكي از بزرگترين فاكتورهاي گوگل لينك هاي وب سايت است. گوگل به لينك هاي داده شده و گرفته شده وب سايت اهميت زيادي مي دهد. گوگل به كلماتي كه شما آنها را لينك كرده ايد به محتوايي از وب سايت بسيار دقيق نگاه مي كند. يكي از راه هاي تاكيد بيشتر براي شناخت كلمات كليدي يك صفحه استفاده از كلمات كليدي بصورت لينك (Anchor Text) است .

شبكه هاي اجتماعي

يكي از راه هاي عالي رشد يك وب سايت شبكه هاي اجتماعي است، اما بخاطر داشته باشيد كه بصورت مستقيم بر روي رنك و رتبه وب سايت شما تاثير  ندارد. گوگل پلاس براي اينكار بسيار پيشنهاد مي شود.

بهينه سازي موتورهاي جستجو را بر روي گرافيك وب سايت خود انجام دهيد.

از فايلهاي فلش استفاده نكنيد، شايد كاربران وب سايت شما آنها را بخوانند اما موتورهاي جستجوگر فقط آنها را اسكيپ مي كنند. از تگ براي تعريف تصاوير وب سايت حتماً استفاده كنيد. نه تنها تصاوير وب سايت شما بيشتر در معرض ديد همگان قرار مي دهد بلكه شانس ديگري براي ديده شدن و تفهيم كلمات كليدي به گوگل خواهد بود.

بهترين نوع طراحي، طراحي است كه همگان آنرا مي شناسند

در آخر، صفحات مرتب و سازماندهي شده وب سايت، از مواردي است كه گوگل در رتبه و رنك وب سايت تاثير مي دهد. وبسايت هايي كه طراحي همگان پسند تري دارند، مورد پسند گوگل هم خواهد بود. در اينجا هدف از طراحي، طراحي ساختار مرتب يك وب سايت است.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
اصول مديريت كسب و كار اينترنتي

اصول مديريت كسب و كار اينترنتي

امروزه كسب و كار اينترنتي رونق فراوان و چشم گيري دارد كه همگان ميتوانند از آن براي فروش گذاشتن كالايي كه مالك آن هستند و يا ارئه دادن خدمتي كه در آن حرفه تجربه و تخصص دارند استفاده كنند. در اين مقاله مي خواهيم درباره چگونگي و نوع مديريت سايت هاي فروشگاهي و مزاياي كسب كار اينترنتيي  صحبت كنيم.

در وب سايت هاي فروش آنلاين مانند سايت هاي موبايل و برنامه ها و اپليكيشن هاي موبايل با اين حقيقت مواجهند كه تقريبا نزديك به 72 درصد از بازديدكنندگان قبل از تكميل سفارش خود ، از خريد منصرف شده و وب سايت را ترك مي كنند.

اما ماجرا  آنقدرها هم ناخوشايند نيست. مي توان با نگاهي خوشبينانه و مطالعه روش هاي افزايش درآمد فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد براي حل مشكل و يا بهبود وضعيت وب سايت خود اقدام نماييد. در اين راستا، با فروشندگان كه در حال تجربه ي روش هائي ويژه براي بهبود درامد فروشگاه آنلاين خودد  هستند؛ همراهي كرده و تجربياتي كسب كرده ايم.

 تاثيرگذارترين ايده هاي براي بهبود فروشگاه اينترنتي

استفاده از بهينه سازي قيف درمرحله اتمام خريد

84 درصد از خريداران در اينترنت انتظار دارند تا تراكنش آنها در كمتر از 5 دقيقه به نتيجه برسد. آيا ميدانيد به طور ميانگين چه ميزان طول ميكشد تا خريدار مرحله پرداخت را با موفقيت به اتمام برساند؟

 

conversion funnel

 

استفاده از روش "قيف" در مرحله اتمام خريد، نقطه اي ايده آل براي شروع تست است، چرا كه اين گونه تست ها مشابه روش هاي مورد استفاده كاربران فروشگاه اينترنتي است و تاثير مستقيمي بر موفقيت ( افزايش درآمد) خواهد داشت. به علاوه، در روش "قيف" تست ها را بر روي مخاطبان منتخب انجام مي دهيد؛ منظور از مخاطبان منتخب، خريداراني مي باشد كه مشخص شده است به پيشنهادهاي شما علاقه بيشتري نشان مي دهند.

هدف : گذر خريداران از "قيف" و حركت به سوي مرحله اتمام خريد؛ به منظور افزايش خريد و متعاقب آن افزايش درآمد

 موثرترين ايده ها براي انجام تست:

 

1.تست كارايي دكمه هاي CTAاصلي. گزينه هاي Call To Actionبراي يك فروشگاه اينترنتي مي تواند گزينه هاي " افزودن به سبد خريد " در صفحه ي محصولات و يا  "ورود به صفحه پرداخت" باشد .سعي كنيد اين گزينه ها را در قسمت پائيني صفحه نيز داشته باشيد تا كاربران با اسكرول كردن دسترسي راحت تري به اين گزينه ها داشته باشند.

2. از متن ها و پيام هاي مناسب براي دكمه هاي CTAاستفاده كنيد. گزينه هاي "هم اكنون خريد كنيد" ، "خريد كنيد" ، "افزودن به سبد خريد" و يا گزينه "پرداخت" گزينه هاي مناسبي به نظر مي آيند. معمولا متن هاي تشريحي تر، منجر به كليك هاي بيشتري خواهند شد.

3.سعي كنيد اندازه ي دكمه هاي CTAرا افزايش دهيد. دكمه هاي بزرگتر باعث مي شود خريداران راحت تر در فروشگاه شما گشت بزنند و به اصطلاح از داخل "قيف" عبور كنند. به ويژه كاربراني كه از طريق موبايل به سايت شما سر زده اند.

4. افزودن نشان هائي مبني بر امنيت فروشگاه آنلاين، به اعتمادسازي كمك شاياني خواهد كرد.

5. سعي كنيد از دكمه هاي CTAاستفاده كرده و به كاربران اعلام كنيد در چه مرحله اي قرار دارند. براي مثال، اگر يك صفحه تا مرحله پرداخت باقي مانده است، مي توانيد از گزينه "تنها يك مرحله تا پايان" استفاده كنيد.

 

online-shopping

 

6. اگر وعده هاي مهمي از قبيل "حمل رايگان" ، "ضمانت برگشت كالا" و ... ارائه مي دهيد، بهتر است متناسب با وعده داده شده، متعهد باشيد.

7.برخي پيشنهادات نظير "محصول ويژه" ، "نشان ها" و يا "اطلاعات حمل و نقل" را مي بايست از صفحه چك نهائي حذف نمائيد. خريداران در بيشتر مواقع، ترجيح مي دهند صفحه اي ساده را تجربه نمايند.

8. سعي كنيد فيلدهاي مربوط به درج كوپن تخفيف را كمتر برجسته كنيد. هنگامي كه خريداران با فيلد درج كوپن رو به رو مي شوند، تمايل پيدا ميكنند تا به دنبال يافتن كد تخفيف بگردند. حتي ممكن است صفحه جديدي براي پيدا كردن كد تخفيف باز كنند و اگر نتوانند به كد مورد نظر دست پيدا كنند، مطمئنا خريد خود را كنسل خواهند كرد.

9. سعي كنيد هر گزينه اي كه به خارج از صفحه ي "تكميل مراحل" هدايت مي شود را حذف كنيد. اين كار باعث مي شود تمركز خريداران به تكميل فرايند خريد جلب شود و ريسك ترك صفحه از ميان برداشته شود.

10. هنگامي كه خريدار بر روي آيتمي كليك مي كند تا آن را به سبد خريدش اضافه كند، مرحله جستجو را پشت سر گذاشته و در حال خريد مي باشد. در اين مرحله لازم است روال خريد را ادامه دهد و از "قيف خريد" گذر كند. برخي از فروشگاه هاي اينترنتي اين كار را با استفاده از يك انيميشن و به روشي مبتكرانه انجام مي دهند. براي مثال، پنجره اي ظاهر مي شود و كالاهاي انتخاب شده آن ها را داخل سبد خريد نشان مي دهد و خريدار را به تكميل خريد هدايت مي كند.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۳ اسفند ۱۳۹۵
نكات كليدي در بهينه سازي وبلاگ و وب سايت

نكات كليدي در بهينه سازي وبلاگ و وب سايت

در اين مقاله ، تعدادي از مهم ترين عواملي كه بر سئو و بهينه سازي يك وبلاگ موثر مي باشد را بررسي مي كنيم. همان طور كه گفته شد ،سئو مبحث گسترده اي است. در اين پست تنها به بررسي نكات پايه و اساسي كه البته از اهميت ويژه اي در بهينه سازي سايت برخورداند، ميپردازيم.

نكات كليدي در بهينه سازي وبلاگ

تاثير پيوند هاي يكتا در بهينه سازي وبلاگ

سئو و بهينه سازي وبلاگ


ساختار پيوند هاي يكتا را در تنظيمات وب سايت خود تغيير دهيد. بهترين ساختار براي تنظيم پيوند يكتا كه درسئو وب سايت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسي و يا ترجيحا انگليسي مطلب مي باشد. تنها كافي است كه در تنظيمات پيوند يكتا يا Permalinks ، از ساختار /%postname%/ در مقابل نام وب سايت خود استفاده كنيد. به اين ترتيب ، در مقابل دامين شما ، عنوان پست نمايش داده ميشود كه درسئو موثر تر است.

بهينه سازي وبلاگ با ايجاد لينك هاي داخلي


ايجاد لينك هاي داخلي ، از عوامل اصلي ارتقاي رنكينگ وب سايت است. تمركز بر انتخاب كلمات هوشمندانه ، شرط اصلي ايجاد لينك داخلي است. به اين معنا كه حين نوشتن يك متن ، مطالب قبلي را به ياد داشته باشيد و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لينك دهيد. با اين كار كاربر را به خواندن مطلب جديدي دعوت كرده ايد و در عين حال سئو سايت خود را ارتقا داده ايد. براي ايجاد لينك هاي داخلي موثر تر درسئو ، مي توانيد از افزونه هايسئو موجود استفاده كنيد و كيفيت عنوان ها را از نظر سئو بررسي كنيد.

سئو وب سايت با به كاربردن كلمات كليدي


كلمات كليدي مجموع كلمات و عباراتي هستند كه بيشتر از ساير بخش ها جست وجو ميشوند و همين موضوع وب سايت شما در موتور جست وجو بهينه مي كند. به اين شكل كه هر چه قدر تراكم كلمات كليدي در يك مطلب بيشتر باشد ،سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترين راه براي مشاهده ي كلمات كليدي پرتكرارتر كه در بهينه سازي وبلاگ نيز تاثيرگذار تر باشد ، جست وجوي كلمه مد نظر در گوگل است. با اين كار ميتوان مشاهده كرد كه ميزان جست وجو براي اين كلمه تا چه حد بوده و كدام يك براي بهينه سازي وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثير محتواي مطلب در سئو وبلاگ


توجه داشته باشيد كه محتواهايي از نظر گوگل برتر هستند ، كه پاسخ گوي عمده ي درخواست هاي كاربران باشند. با توجه به اين كه استراتژي هايسئودر گوگل همه ساله در حال تغيير است ، بايد همواره به فاكتور هاي مدنظر گوگل برايسئو ، نظير طول مطلب توجه داشته باشيد.

استفاده از عنوان و متن جايگزين براي بهينه سازي تصاوير


تصاويري كه براي هر پست انتخاب مي كنيد ، بايد داراي هويت باشند.تصاوير بي هويت در گوگل ارزشي ندارند و نمي توان به نمايش بهينه تصاوير اميدوار بود. تصويري كه داراي عنوان و متن جايگزين مشخص باشد ، برايسئو وبلاگ موثر تر است. چرا كه بخش عمده ي جست وجو هاي روزانه از طريق image گوگل صورت ميگيرد.

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

بهينه سازي و ترفندهاي آن



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۶
اسفند ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]